На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
92 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-008054-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 92 500.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:45 |
Мінеральна вата500 метр квадратний Адреса поставки: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Степна,2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали Профіль: Мінеральна вата |
|
Бренд | ISOVER, ROCKWOOL, NOVOTERM, MASTER-ROСK, IZOVAT, IZOCAM, TERMOLIFE, BAUGUT, SWEETONDALE, ODE, KONNER, KNAUF |
---|---|
Вид | ламель, мат з ламелей, рулон, плита |
Тип | мінеральна вата, базальтова вата, базальтова вата з фольгою, скловата, мінеральна вата з фольгою |
Щільність | 10 - 200, кг/м³ |
Теплопровідність, Вт/(м·К) | 0.02 - 0.05 |
Товщина | 10 - 200, мм |
Кількість в 1 упаковці | 1 - 30, шт |
Загальна площа упаковки/рулона | 1 - 40, м² |
Ширина | 300 - 1500, мм |
Довжина | 1 - 20, м |
Клас горючості | НГ, A2/НГ, A1/НГ |
Відповідність стандарту | EN 13162+A1:2015, ДСТУ EN 13162:2019, ДСТУ Б В.2.7-318:2016, ДСТУ Б В.2.7-167:2008, ДСТУ Б В.2.7-316:2016 |
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Шеремета Світлана Георгіївна |
Телефон | 380487272394 |
Ел. пошта | ntvm@odz.gov.ua |