На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник зобов'язаний здійснити поставку товару в строк 5 (п’ять) днів з моменту надання заявки Покупцем (з моменту відправки відповідної заявки Покупцем на електронну пошту Постачальника) Постачальник зобов'язаний здійснити доставку товару за власний рахунок. Завантажувально-розвантажувальні роботи проводяться силами та за рахунок Постачальника в складське приміщення Покупця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37403360 |
---|---|
Поштова адреса | 01011, Україна, м. Київ, м.Київ, ПЕЧЕРСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Таранович |
Телефон | +380674224022 |
Ел. пошта | natasha@interdez.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-013185-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 51 600.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 28 жовтня, 10:42 |
Серветки антисептичні200 штука Адреса поставки: 01032, Україна, м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 72 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33740000-9, Засоби для догляду за руками та нігтями Профіль: Серветки антисептичні |
|
Основна речовина | Безспиртова, Ізопропіловий спирт, Етиловий спирт |
---|---|
Вміст спирту | від 50, % |
Розмір | 130x180, 60х100, 65х56, 150х200, 110х150, 180х135, 30х65, 56х65, 30х60, 120х150 |
Форма випуску | Серветки |
Форма упаковки | Банка, Упаковка з клапаном, Пластиковий контейнер, Індивідуальна упаковка |
Розрахунки за Договором здійснюються по факту поставки в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів за Товар на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. Оплата за Товар здійснюється в строк 10 (десяти) днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар повинен бути здійснений протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05416248 |
Поштова адреса | 01032, Україна, м. Київ, вулиця САКСАГАНСЬКОГО, будинок 72 |
Ім'я |
Гуріненко Наталія Юріївна |
Телефон | 380442881271 |
Ел. пошта | tmo_plan@ukr.net |