На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
208 212.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Кількість товару: 15000 шт, 2140 рулонів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-015200-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 11:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 208 212.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 жовтня, 16:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 041.06 UAH з ПДВ |
---|
1.Пакет для саджанців15000 штука Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
2.Пакети для сміття1940 рулон Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
3.Пакети для сміття100 рулон Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
4.Пакети для сміття100 рулон Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2705218500 |
---|---|
Поштова адреса | 03087, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Єреванська, будинок 17, квартира 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анатолій Ламм |
Телефон | +380674469591 |
Ел. пошта | ivzhenko22@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3159923606 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Яворницького Дмитра, будинок 6, квартира 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ФОП РОГАЧ Аліна |
Телефон | +380939333912 |
Ел. пошта | rogac.tndrs@gmail.com |
Джерелом фінансування закупівлі товару за Договором є: місцевий бюджет. Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05416745 |
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Ім'я |
Литвин Анна Олександрівна |
Телефон | +380444186149 |
Ел. пошта | kp.uzn.obolon2018@gmail.com |