На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
819 412.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Більш детально у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Відкриті торги проводяться із застосування електронного аукціону. Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-000345-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 08:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 819 412.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 4 097.06 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 28 жовтня, 13:36 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Поточний ремонт пішохідних доріжок між будинками № 103 та № 105/1 на вулиці Луцькій в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)1 послуга Адреса поставки: 44700, Україна, Волинська область, місто Володимир, пішохідні доріжки між будинками № 103 та № 105/1 на вулиці Луцькій Строк: до 25.10.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233250-6, Влаштування покриття, крім дорожнього |
Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26120629 |
Поштова адреса | 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
Ім'я |
Ольга Шостакевич |
Телефон | +380800333262 |
Ел. пошта | sklanov1985@gmail.com |