На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
498 687.42 UAH
Замовник
Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-008783-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 12:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 498 687.42 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 жовтня, 11:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 494.00 UAH з ПДВ |
---|
"Поточний ремонт нежитлових приміщень по бульвару Тараса Шевченка,29 в м. Тернополі"1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
виконання рішення АМКУ № 18407-р/пк-пз від 14.11.2024
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
виконання рішення АМКУ № 18407-р/пк-пз від 14.11.2024
Код ЄДРПОУ | 44774975 |
---|---|
Поштова адреса | 46011, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, ВУЛ. ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, БУД. 28, КВ.93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Некипілий Владислав Олександрович |
Телефон | +380675514544 |
Ел. пошта | andribud.nvo@gmail.com |
не залучено
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45113362 |
---|---|
Поштова адреса | 46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Симоненка Василя, будинок 5 А, квартира 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Остапишин Руслан |
Телефон | 380971339399 |
Ел. пошта | bestkava83@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-20 10:53:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 10:53:05
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Розділ 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.3.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" вказано: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб'єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів." Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи, складені ТОВ "Бест Кава" без дати: - "Довідка про підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей; - "Довідка щодо окупованих територій та щодо відсутності зв'язку із російською федерацією/республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран"; - "Довідка, якою ТОВ "Бест Кава повідомляє, що між Управлінням і Замовником раніше не укладались договори про закупівлю за якими Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання..."; - "Технічна специфікація Поточний ремонт нежитлових приміщень по бульвару Тараса Шевченка,29 в м. Тернополі"; - "Лист погодження з технічною специфікацією..."; - "Довідка про наявність машин, механізмів, техніки та обладнання необхідних для надання послуг"; - "Гарантійний лист про надання послуг з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища"; - "Гарантійний лист про те, що техніка залучена до надання послуг буде в робочому стані, в повному комплекті, не перебуватиме в заставі..."; - "Довідка про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників, робітників основних будівельних професій), які мають необхідні знання та досвід з надання послуг"; - "Лист про неподання Звіту з праці (форма № 1ПВ)"; - "Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору"; - "Окреме пояснення"; - "Тендерна пропозиція "Поточний ремонт нежитлових приміщень по бульвару Тараса Шевченка,29 в м. Тернополі"; - "Лист з кодом доступу"; - "Гарантійний лист що матеріально-технічна база відповідає вимогам законодавства з охорони праці"; - "Довідка про незалучення субпідрядників"; - "Інформація про учасника"; - "Довідка , що при подані пропозиції у даній закупівлі враховано наступні норми законодавства України..."; - "Гарантійний лист, що будівельні матеріали, вироби і конструкції, що будуть використовуватись Учасником при надані послуг будуть належної якості..."; - "Довідка про незастосування санкцій згідно пункту 4 частини 1 статті 236 ГКУ..."; - "Довідка щодо системи оподаткування"; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи, датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів; 2. Додаток 2 до Тендерної документації п.2 Наявність в працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід "Наявність працівників підтверджується скан-копією Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою прийняття відповідного органу" Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано скан-копію Додатків 4ДФ "Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору та скан-копію Додатків 1 "Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам. Дані додатки є невід'ємною частиною Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Скан-копія/ї оригінату/ів Додатків 4ДФ та Додатків 1 Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 3. Додаток 8 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції": п.11 "Скан-копія/ї оригінату/ів документів, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови управління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника-учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою" Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує статус та повноваження директора на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Скан-копія/ї оригінату/ів документів, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів. 4. Додаток 8 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції": п. 18 "У разі залучення Учасниками обладнання, устаткування, технології тощо, які є еквівалентними до зазначених в технічному завданні даної закупівлі, Учасники повинні надати детальне порівняння характеристик запропонованих еквівалентів до характеристик обладнання, устаткування, технології тощо, що вимагаються Замовником". У примітці до даного додатку вказано:" У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення з перекладом Українською мовою в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано: детальне порівняння характеристик запропонованих еквівалентів до характеристик обладнання, устаткування, технології тощо, що вимагаються Замовником або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями детальне порівняння характеристик запропонованих еквівалентів до характеристик обладнання, устаткування, технології тощо, що вимагаються Замовником або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Замовник проводить оплату по мірі надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника з міського бюджету у 2024 році, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком з можливістю відстрочки платежу до 60 календарних днів після підписання Замовником актів приймання виконаних послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37519833 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка, будинок 21 |
Ім'я |
Мороз Галина |
Телефон | 380971059937 |
Ел. пошта | mgalinav@ukr.net |