На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий Технічні вимоги згідно специфікаціїдо договору - додається
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 23 жовтня, 11:02
Опис
Відсутність технічної можливості здійснити закупівлю у зв'язку із поданням учасниками пропозицій, що включають ПДВ та загальна вартість пропозицій перевищує бюджет Учасника на визначені цілі. Замовник не є платником ПДВ, визначений бюджт повинен включати усі податки і збори Учасника.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-011717-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 200 073.54 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 жовтня, 11:11 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий1371 пачка Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий |
|
Формат | A4 (210х297 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 80, г/м² |
Білизна CIE | 168 - 180, % |
Товщина | 105 - 110, мкм |
Непрозорість | 92 - 98, % |
Кількість аркушів | 500, шт |
Колір | білий |
Recycling (з вторинной сировини) |
3.1. Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації/-ях цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. 3.2. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) чи його неналежного оформлення. 3.3. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. 3.4. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А7381 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26630559 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Янишин Степан |
Телефон | 380962986317 |
Ел. пошта | evlena2800@gmail.com |