На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк надання послуг - протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати отримання ВИКОНАВЦЕМ рознарядки ЗАМОВНИКА.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-22-015930-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 18:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 31 жовтня, 11:18 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з ремонту та улаштування водостічних лотків на дворовій частині вокзалу станції Кривий Ріг1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
ЗАМОВНИК здійснює розрахунок за надані Послуги на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ рахунка фактури, підписаних СТОРОНАМИ Акта за формою КБ-2В та довідки за формою КБ-3 з відтермінуванням платежу на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної в ЄРПН відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України (для платників ПДВ) або ЗАМОВНИК здійснює розрахунок за надані Послуги на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ рахунка фактури, з відтермінуванням платежу на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати підписання СТОРОНАМИ Акта за формою КБ-2В та довідки за формою КБ-3 (для не платників ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |