На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 608 159.25 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-004289-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 11:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 608 159.25 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 листопада, 13:19 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16 081.59 UAH без ПДВ |
---|
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція квартальних теплових мереж житлового масиву «44 квартал» АТ «Криворізька теплоцентраль»1 робота Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, Квартальні теплові мережі житлового масиву «44 квартал» АТ «Криворізька теплоцентраль» від ТК-233, 234, 235, 236, 237, 240, 242, 244, 245, 247 до споживачів. Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3143719654 |
---|---|
Поштова адреса | 50002, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Пулківський, будинок 2, гуртожиток 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ПАВЛІЧЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ |
Телефон | +380966545486 |
Ел. пошта | pavlichenkonikolay@ukr.net |
не має наміру залучати
Час публікації: 2024-11-18 17:40:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 17:40:36
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей (ФОП ПАВЛІЧЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ) 1. Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. На підтверження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), ФОП ПАВЛІЧЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано договір від 26.06.2024 за №495 укладеного між ФОП Павліченко М.М. та ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» на закупівлю послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту невиробничого призначення: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» на ділянці від ТК-221 до ТК-221/9 в м.Миколаєві, та договір від 15.02.2024 за №15/02-2024/ВО укладеного між ФОП Павліченко М.М. та МКП «Миколаївводоканал» на виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації в Стадії проектування «Робочий проект», відповідно вимогам встановленим Законами України «Про основи містобудування.», «Про архітектурну діяльність», Правилами забудови, діючими ДСТУ Б.Д.1.1-7.2014 «Склад та Зміст проектної документації», державними будівельними нормами, іншими нормативно-технічними документами у галузі містобудування і архітектури. Проте предмет закупівлі по договіру від 15.02.2024 за №15/02-2024/ВО не підпадає під аналогічний, як зазначено вимогами тендерної документації. ( виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція ділянок мереж водопроводупо вул. Пограничній в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського в м.Миколаєві у зв’язку з новим будівництвом підземної магістральної теплововї мережі централізованого теплопостачання міста). По договору від 26.06.2024 за №495 Замовником встановлено, що договір ще діє (відповідно до п.14.1. Договору строк дії договору до 31.12.2024). Замовинком було додатково направлено лист-запит до ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ», відповідно до якого встановлено, що договір ще виконується. Таким чином, можна вважати, що Учасником не надано на підтвердження п. 1.1.2. Додатку ІІ до тендерної документації підтвердження належного виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 1.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ФОП ПАВЛІЧЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано документ від 05.11.2024 за № 24/11-226, в якому зазначено що свідоцтво про підвищення кваліфікації Гладунець Наталя Петрівн № 01132 від 08.01.2022. Проте, в сканкопії свідоцтва Гладунець Наталі Петрівни № 01132 зазначено дату видачі 28.01.2022. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником надано Опитувальник контрагента з незаповненим п.5 Опитувальника щодо застосування до учасника санкцій відповідно до законодавства України, Європейського Союзу та/або інших держав (зокрема, США, Швейцарії, Японії, тощо). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надається сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів*. Відповідно до п.п. 1.1.2. Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надається сканкопія/-ї відгука/-ів від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори*, які підтверджують належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації з реконструкції / будівництва зовнішніх/ квартальних теплових мереж. 2.2. Відповідно до п.п. 2.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надається довідка в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору. У довідці необхідно зазначити ПІБ фахівця, посаду, № кваліфікаційного посвідчення та стаж роботи на підприємстві. Відповідно до п.п. 2.2.2. Додатку ІІ до тендерної документації, на підтвердження кваліфікації учасником надаються сканкопії усіх заповнених сторінок оригіналів кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців робіт, дійсних на період виконання робіт. 2.3. Відповідно до п.п. 2.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надається опитувальник контрагента: - учасник торгів - фізична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-б до тендерної документації. Для уникнення непорозумінь, просимо Вас давати повні відповіді на поставлені питання, уникати прочерків, пропусків питань чи відповідей типу "інформація/дані/відомості/ відсутні (невідомі)", в питаннях, які передбачають варіанти відповідей необхідно поставити відмітку в пустому полі проти відповіді, яка найбільш повно відображає фактичний стан речей. Водночас, ненадання в Опитувальнику контрагента інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, наданої у складі тендерної пропозиції такого учасника не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог п.1.1.1 та п1.1.2 Додатку ІІ до тендерної документації. 3.2. Привести у відповідність інформацію про дату видачі свідоцтва Гладунець Наталі Петрівни № 01132 у документах у складі тендерної пропозиції учасника. 3.2. Надати Опитувальник контрагента з заповненим п.5 Опитувальника щодо застосування до учасника санкцій відповідно до законодавства України, Європейського Союзу та/або інших держав (зокрема, США, Швейцарії, Японії, тощо).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44939177 |
---|---|
Поштова адреса | 79018, Україна, Львівська область, Львів, Городоцька, 165/82 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Базильчук Дмитро |
Телефон | +380634004579 |
Ел. пошта | rbk.proekty@gmail.com |
Оплата вартості Робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати наданого ВИКОНАВЦЕМ на оплату рахунку на оплату, на підставі підписаного (-их) уповноваженими представниками Сторін акту (-ів) виконаних робіт Оплата вартості Робіт (без ПДВ) по Договору замість ЗАМОВНИКА здійснюється третьою особою, а саме Дитячим фондом Організації Об’єднаних націй (далі - ЮНІСЕФ) в рамках Меморандуму про взаєморозуміння, укладеного між ЗАМОВНИКОМ і ЮНІСЕФ та обмінних листів щодо підтримки в рамках гуманітарного реагування WASH в Україні (далі – Меморандум). Розрахунки проводяться відповідно до річного плану ЮНІСЕФ згідно якого ЗАМОВНИК отримав згоду про надання підтримки та фінансування у здійсненні заходів, пов’язаних із гуманітарним реагуванням WASH в Україні. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються третьою особою - ЮНІСЕФ на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ рахунку на оплату по реквізитам зазначеним у розділі 20 Договору в сумі, яка не включає в себе розмір ПДВ. Сума вартості Робіт у розмірі ПДВ сплачується ЗАМОВНИКОМ самостійно, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ (у разі якщо ВИКОНАВЕЦЬ є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130850 |
Поштова адреса | 50014, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1 |
Ім'я |
Оксана Загорулько |
Телефон | +380564990174 |
Ел. пошта | zagorulko@tec.dp.ua |