На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
52 441 116.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-009560-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 12:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 52 441 116.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 листопада, 12:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 262 205.58 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт в житловому будинку за адресою: вул. Центральна, будинок 429 А, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області1 робота Адреса поставки: 07801, Україна, Київська область, смт. Бородянка, вул. Центральна, 429а Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 44957246 |
---|---|
Поштова адреса | 08297, Україна, Київська область, Буча, вул.Гмирі Бориса, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Данілов Дмитро Юрійович |
Телефон | +380635776737 |
Ел. пошта | D.Danilov@timebuilding.com.ua |
не залучається
Час публікації: 2024-11-15 15:01:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 15:01:19
Опис
Вимоги про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації учасник має підтвердити Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вимоги щодо підтвердження: Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі; – якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються всі доходи учасника протягом року. Підтверджуючими документами є 1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останні 4 календарні роки *. *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останні 4 календарні роки. 2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 4 календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останні 4 календарні роки. 3. Копія звіту про рух грошових коштів за останні 4 календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. На виконання вищезазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надана фінансова звітність за 2022 та 2023 рік та лист пояснення «21. Лист пояснення про фінансову звітність». Однак відповідно до документів, які надані Учасником у складі тендерної пропозиції, середньорічний дохід Учасника за останні 4 календарні роки становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підтвердити що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі; (Під річним оборотом розуміються всі доходи учасника протягом року.) та у строк визначений Особливостями надати такі підтверджуючі документи: 1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останні 4 календарні роки *. *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останні 4 календарні роки. 2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 4 календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останні 4 календарні роки. 3. Копія звіту про рух грошових коштів за останні 4 календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45448977 |
---|---|
Поштова адреса | 08294, Україна, Київська область, Бучанський р-н, місто Буча, вул.Яблунська, будинок 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Щеглюк Сергій |
Телефон | +380675073225 |
Ел. пошта | bgveteraniukrain@gmail.com |
Відповідно до умов договору
Тип оплати: Аванс
Період: 100 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Відповідно до умов договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21467647 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Ім'я |
Олександр Волохонський |
Телефон | +380442067433 |
Ел. пошта | tender_tender_tender@ukr.net |