На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця. Адреса поставки товару: вул. Нагірна, б. 2, смт Кринички, Дніпропетровська обл., 52300
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-014453-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 жовтня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 059.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20.30 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний (Дніпропетровська область)22 пачка Адреса поставки: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт Кринички, вул. Нагірна, 2 Строк: до 14.12.2024 04:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця. Адреса поставки товару: вул. Нагірна, б. 2, смт Кринички, Дніпропетровська обл., 52300
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Центр пробації" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41847154 |
Поштова адреса | 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 81 |
Ім'я |
Луньова Наталія Іванівна |
Телефон | 380678424006 |
Ел. пошта | lunatalia89@gmail.com |