На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 284.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вид закупівлі - запит пропозицій постачальників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37354345 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 02000, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, будинок 17/52, поверх 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тендерний відділ |
Телефон | 0667001273 |
Ел. пошта | I.FENIK@ABU.KIEV.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41114179 |
---|---|
Поштова адреса | 07301, Україна, Київська область, Вишгород, Київська 18, кв. 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Виговського Романа Валерійович |
Телефон | +380507501165 |
Ел. пошта | ba41114179@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45234489 |
---|---|
Поштова адреса | 11601, Україна, Житомирська область, Малин, Україна, 11601, Житомирська обл., Коростенський р-н, місто Малин, вул.Бандери Степана, будинок 118 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Конорчук |
Телефон | 380504614004 |
Ел. пошта | tender@unistone.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-24-005372-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 51 284.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 1 листопада, 11:05 |
Відсів гранітний, фракції 0-5мм30000 кілограм Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі Профіль: Щебенево-піщана суміш, фракції 0-70мм |
|
Вид | відсів |
---|---|
Походження | гранітний |
Фракція | 0-5 мм |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ Б.В.2.7-210:2010 |
Щебенево-піщана суміш, фракції 0-70мм60000 кілограм Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі Профіль: Щебенево-піщана суміш, фракції 0-70мм |
|
Вид | щебенево-піщана суміш |
---|---|
Фракція | 0-70 мм |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 9177-2:2022 |
Термін поставки товару (партії товару): протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 31.11.2024 року.
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Джерелом фінансування закупівлі товару за Договором є: місцевий бюджет. Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05416745 |
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Ім'я |
Литвин Анна Олександрівна |
Телефон | +380444186149 |
Ел. пошта | kp.uzn.obolon2018@gmail.com |