На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою : Київська обл., м. Обухів, вул. Київська,10.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 23702466 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, Киев, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА БОЙЧУКА, будинок 18-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Вернигора |
Телефон | +380503576020 |
Ел. пошта | ivanvcr@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2618304367 |
---|---|
Поштова адреса | 36002, Україна, Полтавська область, Полтава, провулок. Кропивницького будинок 22, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гайнетдінова Тетяна |
Телефон | 080502853159 |
Ел. пошта | 1971080991_poltava@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3153403953 |
---|---|
Поштова адреса | 50103, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 98, квартира 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бердник Віталій |
Телефон | 380971006677 |
Ел. пошта | berdnik.076@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2800618145 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Клименко Вікторія |
Телефон | 380679774486 |
Ел. пошта | klm.vika@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-002678-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 8 700.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 листопада, 11:23 |
Папка-швидкозшивач, А4, PP, 120/160 мкм.,з індексом, прозора250 штука Адреса поставки: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 Строк: до 18.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22850000-3, Швидкозшивачі та супутнє приладдя Профіль: Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4 |
|
Тип механізму швидкозшивача | швидкозшивач (пластина) |
---|---|
Тип обкладинки швидкозшивача | прозора |
Матеріал обкладинки | поліпропілен |
Формат паперу | А4 |
Зі змінним індексом | Так |
Товщина нижньої частини обкладинки | від 160, мкм |
Товщина прозорої частини обкладинки | від 120, мкм |
Кількість аркушів | від 100, шт |
Папка-швидкозшивач, А4, картон, 350 мкм., непрозора500 штука Адреса поставки: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 Строк: до 18.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22850000-3, Швидкозшивачі та супутнє приладдя Профіль: Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4 |
|
Тип механізму швидкозшивача | швидкозшивач (пластина) |
---|---|
Матеріал обкладинки | картон |
Формат паперу | А4 |
Тип обкладинки швидкозшивача | непрозора |
Товщина обкладинки | від 350, мкм |
Зі змінним індексом |
Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4300 штука Адреса поставки: 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 Строк: до 18.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22850000-3, Швидкозшивачі та супутнє приладдя Профіль: Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4 |
|
Матеріал обкладинки | картон |
---|---|
Тип | для паперів |
Вид | з клеєним клапаном |
Формат паперу | A4 |
Товщина обкладинки | від 0.35, мм |
Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04362680 |
Поштова адреса | 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Ім'я |
Геля Ірина Петрівна |
Телефон | 380443650320 |
Ел. пошта | OBUHIV_VK@UKR.NET |