На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 438 802.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-009246-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 грудня, 14:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 12 438 802.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 65 000.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівельні роботи з технічного переоснащення приводної радіостанції (NDB) на об’єкті ОПРС «Червоне» РСП «Київцентраеро»)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 42914855 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, вул. Віскозна, будинок 17, корпус 93-Б, 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грушовець Олег Олегович |
Телефон | +380443629242 |
Ел. пошта | tender@te-trade.com |
Залучаємо
Замовник здійснює попередню оплату у розмірі ___________________ грн. (прописом), в т.ч. ПДВ ___________________ грн. (прописом), (сума попередньої оплати становить не більше 30 % від договірної ціни), протягом 20 (двадцяти) календарних днів після одержання від Підрядника рахунку-фактури, оформленого належним чином, після отримання Підрядником від Замовника письмового повідомлення про можливість початку Робіт, за умови: ‒ надання Замовником Підряднику затвердженого робочого проєкту (п. 5.1 цього Договору); ‒ затвердження та погодження Замовником Титулу об’єкта будівництва відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою КМУ від 08.09.1997 № 995; ‒ надання Підрядником Замовнику належним чином оформленої банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати відповідно до п. 3.8 цього розділу (далі – банківська гарантія або Забезпечення). Замовник надає Підряднику попередню оплату по об’єкту (п. 3.2) на строк 60 днів. Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату на виконання робіт, придбання і постачання необхідних для виконання Робіт обладнання, конструкцій, виробів по об’єкту протягом 60 днів після отримання попередньої оплати та надати Замовнику належним чином оформлені первинні документи, що підтверджують цільове використання отриманої попередньої оплати.
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
В подальшому після використання попередньої оплати, оплата за виконані Роботи проводиться у розмірі 95 % ціни фактично виконаних Робіт Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів після отримання від Підрядника рахунку-фактури, оформленого належним чином, після підписання уповноваженими представниками Сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). Кінцевий розрахунок за фактично виконані Роботи проводиться Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів після отримання від Підрядника рахунку-фактури, оформленого належним чином, після підписання уповноваженими представниками Сторін Акта готовності Об’єкта до експлуатації, передачі Замовнику за актом виконавчої та іншої документації відповідно до пп. 9.2.13 п. 9.2 розділу 9 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 19477064 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт |
Ім'я |
Іван Шекун |
Телефон | +380443515133 |
Ел. пошта | shekun_iv@uksatse.aero |