На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 4.2. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Покупця. 5.1. Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю до 30 листопада 2024 року разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, відповідно до заявки Покупця. Поставка здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту надходження заявки Покупця. 5.2. Місце доставки Товару - Харківська область. Конкретна адреса місця поставки Товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту Продавця. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 28 жовтня, 12:33
Опис
1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 65 Постанови 822. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни та рішення про відміну Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-27-000305-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 386 800.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 28 жовтня, 12:33 |
Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х10 мм, з прямими краями1000 штука Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44190000-8, Конструкційні матеріали різні Профіль: Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х10 мм, з прямими краями |
|
Товщина | 10, мм |
---|---|
Вид | з прямими краями |
Розміри ДхШ, мм | 2500х1250 |
Відповідність стандарту | ДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008 |
Тип | OSB/3 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 9937 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321726 |
Поштова адреса | 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 150 а |
Ім'я |
Кіріченко Євгеній Олексійович |
Телефон | 380950755298 |
Ел. пошта | YKirichenko@dpsu.gov.ua |