На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 994 079.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-28-012988-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 994 079.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 970.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 14 970.39 UAH |
Капітальний ремонт плоскої покрівлі та балконів будівлі літ. «А-4» Комунального некомерційного підприємства «Кам’янська багатопрофільна лікарня» Кам’янської міської ради по вул. Покровській, 90 м. Кам’янка Черкаського району Черкаської області1 робота Адреса поставки: 20801, Україна, Черкаська область, м. Кам’янка, вул. Покровська, 90 Строк: до 31.12.2024 16:20 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Керуючись вимогами абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктом 44 Постанови. В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів UA-2024-10-28-012988-a, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт плоскої покрівлі та балконів будівлі літ. «А-4» Комунального некомерційного підприємства «Кам’янська багатопрофільна лікарня» Кам’янської міської ради по вул. Покровській, 90 м. Кам’янка Черкаського району Черкаської області», ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2024-10-28-012988-a, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт плоскої покрівлі та балконів будівлі літ. «А-4» Комунального некомерційного підприємства «Кам’янська багатопрофільна лікарня» Кам’янської міської ради по вул. Покровській, 90 м. Кам’янка Черкаського району Черкаської області» ТОВ «ФАВОРИТ ІНВЕСТ БУД» з наступних підстав: Відповідно до пункту 4 Додатку 4 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Договірна ціна повинна включати вартість усіх видів і обсягів робіт та всіх матеріальних ресурсів, необхідних для їх виконання відповідно до Технічного завдання на виконання будівельних робіт по Об’єкту з урахуванням робіт, що передбачаються до виконання субпідрядними організаціями, у разі їх залучення. Учасником має бути подана кошторисна документація у форматі PDF (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою інженера-кошторисника у частині кошторисної документації, розроблена в програмному комплексі АВК-5) та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD, (подається додатково у форматі .word, або .xls) у складі: Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе: договірна ціна (вид договірної ціни - динамічна); - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальна записка; - об’єктний та локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загально-виробничих витрат; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунок прибутку; - проєкт календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі локальних кошторисів. Учасником ТОВ «ФАВОРИТ ІНВЕСТ БУД» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну з розрахунками. В ході розгляду договірної ціни виявлено наступні зауваження: Договірна ціна включає в себе кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, в сумі 56,96901 тис. грн. Однак, відповідно до наданого розрахунку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами складають 0,00 тис.грн. Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «ФАВОРИТ ІНВЕСТ БУД» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, дана невідповідність в інформації та документах не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, Договірна ціна Учасника у вказаній частині розрахована не у відповідності до умов тендерної документації Замовника. Згідно з п. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. З огляду на те, що виправлення виявлених помилок та невідповідностей в інформації та документах, які надані Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, на підставі п. 2 п. 44 Особливостей, пропозиція ТОВ «ФАВОРИТ ІНВЕСТ БУД» підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Керуючись вимогами абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктом 44 Постанови. В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів UA-2024-10-28-012988-a, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт плоскої покрівлі та балконів будівлі літ. «А-4» Комунального некомерційного підприємства «Кам’янська багатопрофільна лікарня» Кам’янської міської ради по вул. Покровській, 90 м. Кам’янка Черкаського району Черкаської області», ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2024-10-28-012988-a, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт плоскої покрівлі та балконів будівлі літ. «А-4» Комунального некомерційного підприємства «Кам’янська багатопрофільна лікарня» Кам’янської міської ради по вул. Покровській, 90 м. Кам’янка Черкаського району Черкаської області» ТОВ «ФАВОРИТ ІНВЕСТ БУД» з наступних підстав: Відповідно до пункту 4 Додатку 4 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Договірна ціна повинна включати вартість усіх видів і обсягів робіт та всіх матеріальних ресурсів, необхідних для їх виконання відповідно до Технічного завдання на виконання будівельних робіт по Об’єкту з урахуванням робіт, що передбачаються до виконання субпідрядними організаціями, у разі їх залучення. Учасником має бути подана кошторисна документація у форматі PDF (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою інженера-кошторисника у частині кошторисної документації, розроблена в програмному комплексі АВК-5) та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD, (подається додатково у форматі .word, або .xls) у складі: Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе: договірна ціна (вид договірної ціни - динамічна); - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальна записка; - об’єктний та локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загально-виробничих витрат; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунок прибутку; - проєкт календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі локальних кошторисів. Учасником ТОВ «ФАВОРИТ ІНВЕСТ БУД» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну з розрахунками. В ході розгляду договірної ціни виявлено наступні зауваження: Договірна ціна включає в себе кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, в сумі 56,96901 тис. грн. Однак, відповідно до наданого розрахунку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами складають 0,00 тис.грн. Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «ФАВОРИТ ІНВЕСТ БУД» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, дана невідповідність в інформації та документах не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, Договірна ціна Учасника у вказаній частині розрахована не у відповідності до умов тендерної документації Замовника. Згідно з п. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. З огляду на те, що виправлення виявлених помилок та невідповідностей в інформації та документах, які надані Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, на підставі п. 2 п. 44 Особливостей, пропозиція ТОВ «ФАВОРИТ ІНВЕСТ БУД» підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 41326443 |
---|---|
Поштова адреса | 18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. ЗалІзняка Максима, буд. 146. Оф. 305 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дворніченко Андрій Євгенійович |
Телефон | 380674476882 |
Ел. пошта | tov.favorit2018@gmail.com |
відсутні
Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, але не пізніше 25.12.2024р.,в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник може пред’являти Замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з договорам передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду.
Тип оплати: Аванс
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на капітальний ремонт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Розрахунки за виконані роботи можуть проводитись повністю за виконані роботи або частково, шляхом проміжних платежів в межах їх загальної вартості за договірною ціною.Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання вищевказаних документів згідно Плану фінансування робіт (на весь період будівництва) (Додаток № 3 до Договору) та плану фінансування (на поточний рік) (Додаток № 4 до Договору) у разі надходження таких коштів з визначених для Замовника джерел фінансування на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40422357 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Ім'я |
Баранова Яна Олександрівна |
Телефон | +380472500478 |
Ел. пошта | yanochka.aleks2017@gmail.com |