На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
711 838.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк надання послуг – протягом 40 (сорока) календарних днів з дня отримання рознарядки ЗАМОВНИКА.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-29-014316-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 711 838.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 118.38 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 17 084.11 UAH |
Ремонт вхідних груп будівлі вокзалу станції Київ-Пасажирський (конкорс)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 32047715 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Приходько Ярослав |
Телефон | 380504142467 |
Ел. пошта | P_JARIK@UKR.NET |
ЗАМОВНИК здійснює попереднью оплату (авансування) в розмірі 50% (пятдесяти відсотків) від ціни Договору, на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури після отримання рознарядки від ЗАМОВНИКА, за умови надання ВИКОНАВЦЕМ забезпечення повернення авансового платежу у формі Банківської гарантії, при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу повинна дорівнювати 15% (п’ятнадцяти відсоткам) суми попередньої оплати (авансування). ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня отримання від ВИКОНАВЦЯ оригіналів належним чином оформленого рахунку-фактури та безумовної і безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на паперовому носії та за формою згідно з Додатком № 3 до Договору. У разі ненадання ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання рознарядки від ЗАМОВНИКА для здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати (авансування) у визначений в Договорі строк, вважається, що ВИКОНАВЕЦЬ відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі, відповідні положення Договору щодо сплати попередньої оплати (авансування) не застосовуються до взаємовідносин між СТОРОНАМИ, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах післяплати у строк та в порядку, передбаченому пунктом 4.3 Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок з ВИКОНАВЦЕМ за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ після фактичного їх прийняття ЗАМОВНИКОМ на підставі наданих ВИКОНАВЦЕМ оригіналу рахунку-фактури та підписаного СТОРОНАМИ акта приймання-передачі наданих Послуг з відтермінуванням платежу 45 (сорок п’ять) робочих днів з дати реєстрації ЗАМОВНИКОМ податкової накладної (для платників ПДВ) або Остаточний розрахунок з ВИКОНАВЦЕМ за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ після фактичного їх прийняття ЗАМОВНИКОМ, на підставі наданих ВИКОНАВЦЕМ оригіналу рахунку-фактури та підписаного СТОРОНАМИ акту приймання-передачі наданих Послуг з відтермінуванням платежу 45 (сорок п’ять) робочих днів з дати підписання СТОРОНАМИ Акта виконаних робіт (для не платників ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |