На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Товар має відповідати технічним та якісним характеристикам. Тендерні пропозиції та документи до пропозиції подаються учасниками на українській мові.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-000043-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 листопада, 13:57 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Лист сталевий з нержавіючої розміру Т=3×Ш1500×Д6000мм50 штука Адреса поставки: 55212, Україна, Миколаївська область, ПЕРВОМАЙСЬК, Первомайська 1 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31705588 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ілля Дмитрієнко |
Телефон | 380970187875 |
Ел. пошта | AltairD.tender@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-20 15:54:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 15:54:41
Опис
За рішенням Уповноваженої особи від 30.10.2024 року № 109 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами), за предметом закупівлі за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” код національного класифікатора України 44170000-2. Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-10-30-000043-a. Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР-Д", замовником встановлено, що пропозиція учасника відповідає технічним характеристикам, очікуваній вартості та іншим умовам закупівлі. Разом з тим, Замовником виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником подана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Проте відповідно до Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надати Досвіду про виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), що містить інформацію про виконання учасником аналогічних*, раніше укладених, договорів із зазначенням: - найменування контрагента (повна назва, юридична адреса, код за ЄДРПОУ, посада відповідальної особи, П.І.Б., контактні номери телефонів); - номеру, дати, предмету договору; - обсягу закупівлі (кількість, об’єм тощо) та/або суми договору, та надати копії вищезазначених договорів. *Під аналогічним договором слід розуміти договори на постачання кухонного, столового обладнання, побутових та професійних електричних приладів. ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою відкритих торгів з Особливостями на закупівлю за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” код національного класифікатора України 44170000-2.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37941143 |
---|---|
Поштова адреса | 69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, бул.Вінтера, 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Суббота Валентин Анатолійович |
Телефон | 380612280777 |
Ел. пошта | TENDER_UGSTAL@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41468654 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, Київська область, Київ, вул. Червоноармійська/Басейна, 1-3/2 літ. "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бондаренко Анна |
Телефон | 380443909091 |
Ел. пошта | a.bondarenko@r-g.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45361163 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Бойчука Михайла, будинок 41-б, офіс 2018 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Невмитий |
Телефон | +380679618771 |
Ел. пошта | info@unimetholding.com |
Постачальник підтверджує, що під час розрахунку вартості (ціни) товару враховані всі податки та збори, загальновиробничі, адміністративні, операційні та інші обов’язкові платежі Постачальника , що сплачуються або мають бути ним сплачені, у тому числі пов’язаних з пакуванням, маркування, зборкою, логістичні послуги, завантаження, розвантаження, тощо. Постачальник не має права вимагати від Замовника будь-яких додаткових виплат , якщо інакше не погоджено Сторонами. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого товару протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та два примірники видаткової накладної для кожної із Сторін, за умови наявності (надходження) бюджетних коштів на рахунку військової частини А2082.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А2082 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24976993 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Болдирєва Олена Вікторівна |
Телефон | 380985877643 |
Ел. пошта | uk2082@post.mil.gov.ua |