На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 375 212.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-008613-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 15:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 40 375 212.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 201 876.06 UAH з ПДВ |
---|
Реконструкція 1-го блоку гуртожитку по вул. Приморській, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)1 робота Адреса поставки: 27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Приморська,74 Строк: до 31.08.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42311104 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 135 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Струневич Олександр |
Телефон | 380673453535 |
Ел. пошта | atena_m_2016@ukr.net |
ТОВ "АВІС-ПРОМ"
Час публікації: 2024-11-20 15:48:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 15:48:45
Опис
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО – КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код 26240718 ПРОТОКОЛ м. Світловодськ 20.11.2024 р. Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК АТЕНА", код 42311104, у відкритих торгах на закупівлю за предметом «Реконструкція 1-го блоку гуртожитку по вул. Приморській, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)», (Код за ДК: 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), № UA-2024-10-31-008613-a згідно з «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БК АТЕНА ", код 42311104, невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за предметом «Реконструкція 1-го блоку гуртожитку по вул. Приморській, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)», (Код за ДК: 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), № UA-2024-10-31-008613-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «15» листопада 2024 року не відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Реконструкція 1-го блоку гуртожитку по вул. Приморській, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)», (Код за ДК: 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), № UA-2024-10-31-008613-a. Згідно п.36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. За результатом електронна система визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицією єдиного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БК АТЕНА ", код ЄДРПОУ № 42311104, з ціною пропозиції 39 856 369,26 грн. (у т.ч. ПДВ). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БК АТЕНА " у процедурі закупівлі № UA-2024-10-31-008613-a виявлено наступні невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 У складі Пропозиції Учасника відсутні: 1.Згідно п.44 інформації про наявність техніки (документ № 05/11-14, надалі – Довідка 1), укладений Договір надання послуг №08/11-1т від 08.11.2024 року з Приватним Підприємством «АВТО 2002» на послуги вантажного автокрану XC MG QY25к-5, а у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СХМ 945745 власником вказана фізична особа Левченко О.Г. ( нагадуємо, що Згідно статті 799 ЦК України Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню). 2. До договору від 05 червня 2024 року про оренду екскаватора навантажувача JKB 3CXУ, св-во про реєстрацію ОМ 263870, позиція 42 Довідки 1, відсутній акт прийому – передачі вказаної техніки, як того вимагалось у розділу 1.1 Додатка №6 до тендерної документації. 3. До договору від 05 червня 2024 року про оренду екскаватора колісного марки JKB JS145W, св-во про реєстрацію ОМ 240005, позиція 46 Довідки 1, відсутній акт прийому – передачі вказаної техніки, як того вимагалось у розділу 1.1 Додатка №6 до тендерної документації. 4. До договору від 05 червня 2024 року про оренду самоскида марки FAW CF 3252, св-во про реєстрацію CXA254919, позиція 45 Довідки 1, відсутній акт прийому – передачі вказаної техніки, як того вимагалось у розділу 1.1 Додатка №6 до тендерної документації. 5. Відсутні підтверджуючі документи на устаткування згідно Довідки 1, позиції 40,41,47,48,49, як того вимагалось у розділі 1.1. Додатка №6 до тендерної документації. 6. Відсутні підтверджуючі документи на власне устаткування згідно Довідки 1, позиції 1-39, як того вимагалось у розділі 1.1. Додатка №6 до тендерної документації. 7. Не надані копії протоколів від 11 листопада 2024 року перевірки знань з охорони праці Приступи Богдана Олександровича, призначеного наказом від 12.11.2024 року №61К відповідальним з питань охорони праці. Порушена вимога підрозділу 1.2.1 розділу 1.2. Додатка №6 до тендерної документації. 8. Виявлена невідповідність застосованої ЗП (17900,00 грн.) до розрахункованої ЗП (18024,09 грн.), яка наведена у додатку РЗПК ( по методіці Мінрегіону) ч. 1 розділу III тендерної документації,Додаток №6 до тендерної документації Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інший документ, що посвідчує право власності(обліку) /оренди( договір з актом прийому-передачі) зазначених засобів Виправити невідповідність, надати договір Виправити невідповідність вимогам тендерної документації Виправити невідповідність вимогам тендерної документації Виправити невідповідність вимогам тендерної документації Виправити невідповідність вимогам тендерної документації Виправити невідповідність вимогам тендерної документації Виправити невідповідність вимогам тендерної документації Привести РЗПК у відповідність до застосованої зарплати – 17900,00 грн Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БК АТЕНА " у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БК АТЕНА " невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю" Реконструкція 1-го блоку гуртожитку по вул. Приморській, 74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)», (Код за ДК: 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), № UA-2024-10-31-008613-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БК АТЕНА " у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа
авансовий платіж у розмірі до_30_% (уточнюється після торгів, але не більше 30% від вартості робіт на 2024 рік) від вартості робіт на 2024 рік по даному Договору в сумі _______________________грн. здійснюється Замовником на рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надходження першого траншу грантових коштів на рахунок Замовника та отримання від Підрядника рахунку-фактури за умови виконання пункту 3.8 даного Договору. 2) другий авансовий платіж у розмірі до_30_% (уточнюється після торгів, але не більше 30% від вартості робіт на 2025 рік) від вартості робіт на 2025 рік
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
3.4. Остаточний розрахунок за виконані будівельні роботи з Підрядником здійснюються Замовником протягом 20-ти (двадцять) робочих днів з дати отримання остаточного фінансування по Грантовому договору від 13.06.2024 за умови введення Об’єкта в експлуатацію.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26240718 |
Поштова адреса | 27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Героїв України,4 |
Ім'я |
Баглай Валерій Петрович |
Телефон | 380523672570 |
Ел. пошта | uzhkkh@ukr.net |