На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-002486-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 14:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 16:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 88 984.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 листопада, 12:14 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 889.84 UAH без ПДВ |
---|
Змінний балон для автоматичного освіжувача повітря (39811100-1)600 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39810000-3, Ароматизатори та воски |
Освіжувач-решітка для пісуарів (39811100-1)120 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39810000-3, Ароматизатори та воски |
Автоматичний освіжувач повітря (39811110-4)40 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39810000-3, Ароматизатори та воски |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Пропозиція учасника ТОВ «ОФІСМЕНЕДЖЕР» (код ЄДРПОУ 33856421) (надалі – Учасник) відхиляється у зв’язку з тим, що на виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Договору поставки № 73 від 07.03.2023р. (файл «Аналогічний договір,видаткова.PDF»), укладеного з Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю «Мусіївське» (надалі - Договір) на поставку господарчих товарів, який відповідно до пунктів 1.2 та 1.3 Договору не містить відповідних/-ні Додатків/-ки у складі тендерної пропозиції, а отже, договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умові приміток з позначкою «**» до підпункту 2.1.1, зокрема такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). У відповідності до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. від №1178 (із змінами) (далі – Особливості), замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією до 15:28 15.11.2024, а саме, серед іншого, зокрема в частині: 1) надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у пункті 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. У встановлений строк, до 15:28 15.11.2024, Учасником не виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в частині надання документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у пункті 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. Отже, Учасником не виправлено виявлені невідповідності в цій частині. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ОФІСМЕНЕДЖЕР» (код ЄДРПОУ 33856421) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та абзацу п’ятого підпункту 2 (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Пропозиція учасника ТОВ «ОФІСМЕНЕДЖЕР» (код ЄДРПОУ 33856421) (надалі – Учасник) відхиляється у зв’язку з тим, що на виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Договору поставки № 73 від 07.03.2023р. (файл «Аналогічний договір,видаткова.PDF»), укладеного з Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю «Мусіївське» (надалі - Договір) на поставку господарчих товарів, який відповідно до пунктів 1.2 та 1.3 Договору не містить відповідних/-ні Додатків/-ки у складі тендерної пропозиції, а отже, договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умові приміток з позначкою «**» до підпункту 2.1.1, зокрема такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). У відповідності до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. від №1178 (із змінами) (далі – Особливості), замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією до 15:28 15.11.2024, а саме, серед іншого, зокрема в частині: 1) надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у пункті 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. У встановлений строк, до 15:28 15.11.2024, Учасником не виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в частині надання документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у пункті 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. Отже, Учасником не виправлено виявлені невідповідності в цій частині. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ОФІСМЕНЕДЖЕР» (код ЄДРПОУ 33856421) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та абзацу п’ятого підпункту 2 (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 33856421 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м.Дніпропетровськ,вул.Горького, буд. 6, приміщення 6-2, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Аврахов Игорь |
Телефон | 380631200650 |
Ел. пошта | I.SH@OFFICEM.COM.UA |
Час публікації: 2024-11-14 15:28:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-15 15:28:56
Опис
1) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Договору поставки № 73 від 07.03.2023р. (файл «Аналогічний договір,видаткова.PDF»), укладеного з Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю «Мусіївське» (надалі - Договір) на поставку господарчих товарів. Відповідно до пунктів 1.2 та 1.3 Договору: «Найменування (асортимент, комплектація), кількість, ціна за одиницю та загальна вартість партії Товару, строки, умови і місце (адреса) поставки (передачі) Товару, а також строк та умови оплати Товару визначаються Сторонами в Додатках до цього Договору, які є його невід’ємною частиною», «Додатки оформлюються на кожну замовлену партію Товару та після підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками є невід’ємною частиною цього Договору». Відповідний/-ні Додаток/-ки у складі тендерної пропозиції відсутній/-ні, а отже, договір надано не у повному обсязі, що не відповідає умові приміток з позначкою «**» до підпункту 2.1.1, зокрема такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-тів, в т.ч.: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у пункті 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 2) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.2. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України від 01.11.2024 № UA-2024-11-01-002486-a, за підписом директора Фоменка Д.С. (файл «Юридичне,фактичне знаходження.PDF»), яка за своїм змістом містить суперечливу інформацію щодо зазначеної юридичної адреси: Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 6, приміщення 6-2. Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцезнаходження юридичної особи наступне: Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Міцкевича, будинок 25-Б. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.2 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.2. Довідка*** (надається лише учасником-резидентом України), яка обов’язково включає інформацію щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника (область, місто/смт/с, вул./пров./бул./, буд./кв./оф.) на території України із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України. ***ПРИМІРНА ФОРМА ДОВІДКИ НАВЕДЕНА У ПРОДОВЖЕННІ І ДОДАТКА ІІ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати відкориговану довідку з інформацією щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, з урахуванням вимог підпункту 3.2. пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації, зазначивши коректну інформацію про юридичну адресу Учасника. 3) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.3.1 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції не надано рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Наявний документ (файл «протокол 2 о назн директора.pdf») містить інформацію по питанням 4-6, де по п’ятому питанню якого зазначено, зокрема: «призначити директором ТОВ «ОфісМенеджер» Фоменко Дмитра Сергійовича». Даний документ наданий не в повному обсязі, що не дає можливості Замовнику встановити вид документа для підтвердження повноважень керівника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.3. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 3.3.1. Керівника учасника-юридичної особи. 3.3.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 3.3.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - модельний статут у діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення), що підтверджує повноваження керівника учасника-юридичної особи відповідно до вимог, наведених у пункті 3.3. Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 4) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.6 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію розрахунку ціни тендерної пропозиції від 01.11.2024 № UA-2024-11-01-002486-a, за підписом директора Фоменка Д.С. (файл «Цінова пропозиція0001.PDF»), не за формою, яку наведено у продовженні ІІІ Додатка ІІ до тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.6 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.6. Документ/и, що підтверджує стартову (початкову) ціну тендерної пропозиції введеної/внесеної учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції: 3.6.1. Інформація про цінову пропозицію за формою, яка наведена у продовженні ІІІ Додатка ІІ до тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документ, що підтверджує стартову (початкову) ціну тендерної пропозиції введеної/внесеної учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції за формою, яка наведена у продовженні ІІІ Додатка ІІ до тендерної документації, відповідно до вимог підпункту 3.6 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | tender010@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Радченко Вадим Миколайович |
Телефон | 380988551255,380445612410,380445612753 |
Ел. пошта | BR.TENDER@EPICENTRK.COM |
Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих товарів протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дати поставки товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
Ім'я |
Булаш Світлана Василівна |
Телефон | 380444612332 |
Ел. пошта | bulash-sv@utg.ua |