На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-005217-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 16:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 85 539.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 листопада, 12:02 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 855.40 UAH з ПДВ |
---|
Здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Капітальний ремонт/модернізація ліфта у адміністративній будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 (зав. № Н53340)»1 робота Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8 Строк: до 31.12.2025 11:57 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-11-18 12:02:35
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 32346958 |
---|---|
Поштова адреса | 04211, Україна, Київська область, Київ, вулиця Мате Залки,будинок 6-а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сокирко Микола Іванович |
Телефон | 380444646138 |
Ел. пошта | oboloninvestbud1@ukr.net |
не залучатимуть
Час публікації: 2024-11-20 16:31:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 16:31:03
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Замовником в тендерній документації зазначено вимогу накладання на тендерну пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Під час перевірки електронного підпису учасника КП «Оболонь-інвестбуд» зазначено тип носія особистого ключа: «незахищений», тип підпису «удосконалений». Якщо за результатами перевірки електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (http://czo.gov.ua/verify) з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений» (УЕП), то відповідно до умов тендерної документації це вважається невідповідністю. 1.2. В тендерній пропозиції учасником закупівлі КП «Оболонь-інвестбуд» на підтвердження правомочності директора Сокірка Миколи Івановича надано копії довідок від 15.11.2024 № 350 та № 351 «Про уповноважену особу» та «Про підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів» відповідно, в яких вказано підтверджуючі документи, а саме: наказ про призначення на посаду директора Сокірка М.І. згідно з Розпорядженням Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 14.12.2009 року № 413-К та Статут КП «Оболонь-інвестбуд». Пунктом 6.2. Статуту передбачено, що директор призначається на посаду та звільняється з посади на контрактній основі. У пункті 2 Розпорядження від 14.12.2009 року № 413-К вказано інформацію щодо підготовки контракту з директором Сокірком М. І. на 1 рік з 14 грудня 2009 року по 13 грудня 2010 року. Крім цього, учасником надано копію Розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.12.2022 року № 178-К щодо продовження дії контракту з директором Сокірком М. І. від 21 грудня 2020 року по 21 грудня 2023 року. Отже, документи, які підтверджують повноваження Сокірка М. І. на дату подання тендерної пропозиції, відсутні. 1.3. Учасником закупівлі КП «Оболонь-інвестбуд» надано копію довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.11.2024 з переліком обладнання, але найменування цього обладнання не співпадає з переліком обладнання, яке вказано в оборотно-сальдовій відомості. Крім того, всупереч вимогам тендерної документації у наданій копії оборотно-сальдової відомості замовник не може ідентифікувати рулетку та рівень. 1.4. Учасником закупівлі КП «Оболонь-інвестбуд» надано копію свідоцтва № 2991 про те, що Сокірко Микола Іванович пройшов короткострокове підвищення кваліфікації за напрямом професійної атестації інженерів технічного нагляду з 22 січня 2018 року по 26 січня 2018 року, після цієї дати пройшло більше 6 років, але підвищення кваліфікації за відповідним напрямком повинне здійснюватися кожні 5 років. В тендерній пропозиції учасника закупівлі КП «Оболонь-інвестбуд» відсутні документи з перевірки знань з правил пожежної безпеки. 1.5. В тендерній пропозиції учасника закупівлі КП «Оболонь-інвестбуд» відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 особливостей. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиця 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації. 2.4. Пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиця 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації. 2.5. Пункт 1 «Інформація, що підтверджує відсутність підстав у відмові учаснику в участі в процедурі закупівлі згідно з підставами, визначеними пунктом 47 особливостей» Таблиця 2. «Інші документи, що вимагаються Замовником». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник КП «Оболонь-інвестбуд» має накласти на власну тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) замість удосконаленого (УЕП). 3.2. Учасник КП «Оболонь-інвестбуд» має надати копії документів, які підтверджують повноваження Сокірка М. І. 3.3. Учасник КП «Оболонь-інвестбуд» має надати копії документів щодо підтвердження права власності (користування) на обладнання, зокрема на рулетку та рівень. Крім того, учасник має виправити невідповідність між інформацією у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та даними, вказаними в оборотно-сальдовій відомості. 3.4. Дійсне свідоцтво про те, що Сокірко Микола Іванович пройшов підвищення кваліфікації за напрямком професійної атестації інженерів технічного нагляду. 3.5. Копії документів з перевірки знань з правил пожежної безпеки. 3.6. Довідка у довільній формі щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 особливостей (учасник може використовувати при наданні згаданої інформації форму, наведену у додатку 2.4 до тендерної документації).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36047326 |
---|---|
Поштова адреса | 08203, Україна, Київська область, Ірпінь, вул. Котляревського, буд. 52а, кв. 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тимченко Олена Михайлівна |
Телефон | +380674039291 |
Ел. пошта | proekt_tender@ukr.net |
не залучається
Післяплата
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна податкова служба України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43005393 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, Київ, Площа Львівська, 8 |
Ім'я |
Буланий Павло Петрович (Bulanyi Pavlo ) |
Телефон | +380444814869 |
Ел. пошта | zakupivli-DPS@tax.gov.ua |