На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
904.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Строк поставки Товару: Постачальник повинен здійснити поставку Товару у повному обсязі (однією партією) включно до 11 листопада 2024 року. СТОРОНИ домовились, що якщо термін поставки визначається "включно до 11 листопада 2024 року", то останнім днем для здійснення поставки буде 11 листопада 2024 року. Місце поставки Товару: 08343, Київська обл., Бориспільський р-н., с. Мартусівка, вул. Бориспільська, 1– склад Замовника. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЬОГО зазначені в проєкті договору
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 25551379 |
---|---|
Поштова адреса | 79019, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Хмельницького Б., будинок 119а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Холод Ігор Орестович |
Телефон | 0676710411 |
Ел. пошта | ROMUS.POLIGRAF@META.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3886912075 |
---|---|
Поштова адреса | 50042, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Едуарда Фукса, будинок 15, квартира 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бердник Олександр |
Телефон | 380939621883 |
Ел. пошта | berdnikalex0206@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2885307749 |
---|---|
Поштова адреса | 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Галенка, будинок 7, квартира 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Якубинська Галина |
Телефон | 380962461212 |
Ел. пошта | comtorg1@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-011611-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 904.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 09:30 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 листопада, 11:30 |
Конверти поштові400 штука Адреса поставки: 08343, Україна, Київська область, с.Мартусівка, вул. Бориспільська 1 Строк: до 11.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Конверти поштові |
|
Формат | C6 (114x162 мм), C65 (114х229 мм), DL (110x220 мм), C5 (162х229 мм), C4 (229х324 мм), E4 (280х400 мм), B4 (250х353 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 70 - 200, г/м² |
Тип склеювання | СКЛ, СК, МК, без клейового шару |
Прозора вставка | |
Зовнішній друк | |
Внутрішне запечатування | |
Наявність розширення | |
Форма клапану | трикутна, прямокутна |
Тип паперу | офсет, крафт |
Колір конверту | білий, коричневий |
Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після отримання Товару на підставі видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів. Датою оплати Товару вважається дата надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений Товар, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Бориспільська виправна колонія (№119)" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08563719 |
Поштова адреса | 08343, Україна, Київська область, c. Мартусівка, вул. Бориспільська, буд. 1 |
Ім'я |
Тетяна Прасол |
Телефон | +380459568032 |
Ел. пошта | fin-bvk119@ukr.net |