На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 572 772.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-012285-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 16:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 572 772.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 863.86 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 7 863.86 UAH |
Капітальний ремонт підвального приміщення та вимощення Гімназії № 17 міста Новомосковська за адресою: Героїв-рятувальників, 203, м. Новомосковськ1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39572223 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дніпропетровська обл. м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 9-Д |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Остапенко Максим Сергійович |
Телефон | 380566680976 |
Ел. пошта | OPTIMAL-WTS@UKR.NET |
Час публікації: 2024-11-20 16:12:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 16:12:44
Опис
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 20.11.2024 р. № 17 м. Новомосковськ Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та\або документі, що подані учасником – Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕНІКС БУДСТРОЙ" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення та вимощення Гімназії № 17 міста Новомосковська за адресою: Героїв-рятувальників, 203, м. Новомосковськ» (далі – Закупівля). 2. Про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-11-01-012285-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником – у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній документації Учасник надав довідку Вих. 39/7347 від 01 листопада 2024 року щодо залишку коштів на рахунку банку АТ «КОМІНБАНК», чим загалом виконав вимогу, що міститься у пункті 9 Додатку № 7 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», а саме «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), що датовані не раніше дати оголошення про проведення цієї закупівлі. Додатково у складі пропозиції надати довідку від уповноваженого органу (Державна податкова служба України (ДПСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника, що датована не раніше дати оголошення про проведення цієї закупівлі.». Зауважуємо наступне. Замовник має розуміння обігових коштів товариства і відсутність коштів на рахунку може означати, що їх наразі вкладено у реалізацію іншого проєкту і очікується оплата. Проте Замовник вважає за необхідне перевірити наявність грошових коштів на рахунку товариства для розуміння того, що Учасник має можливість вкласти власні кошти у проведення робіт за нашим договором та чекати оплати від Замовника. Тож вважаємо за належне отримати від Учасника ще одну довідку щодо залишку коштів на рахунку банку АТ «КОМІНБАНК». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 9 Додатку № 7 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», а саме: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), що датовані не раніше дати оголошення про проведення цієї закупівлі. Додатково у складі пропозиції надати довідку від уповноваженого органу (Державна податкова служба України (ДПСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника, що датована не раніше дати оголошення про проведення цієї закупівлі.» Під час розгляду другого питання порядку денного: у відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом. Уповноважена особа Ольга КОЗЛОВА ____________________
Оплата здійснюється в межах планових асигнувань та на підставі належним чином оформлених документів: акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3; рахунок. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142342 |
Поштова адреса | 51200, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНСЬКА, будинок 39 |
Ім'я |
Ольга Козлова |
Телефон | 380662051892 |
Ел. пошта | reisen21091@gmail.com |