На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
183 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-012486-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 14:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 183 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 листопада, 15:32 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 918.00 UAH з ПДВ |
---|
Блокнот брендований250 штука Адреса поставки: 04116, Україна, м. Київ, Київ, вул. Шолуденка, буд.1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 36815587 |
---|---|
Поштова адреса | 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Мироносицька, буд. 54, кв. 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Марія Лукашевич |
Телефон | +380675742214 |
Ел. пошта | Lukashevich.masha@v-lukomorie.com |
Час публікації: 2024-11-19 12:02:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 12:02:38
Опис
1. Відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає скановану копію з оригіналу(-ї) не менше одного виконаного договору, на який(-і) є посилання у довідці (п.1.1.), із специфікацією (якщо специфікації передбачені умовами договору). На виконання вимог тендерної документації Учасником надано копію договору №02/12/2022-1 від 02 грудня 2022р. не в повному обсязі, наявні перша сторінка та сторінка з розділом 11 договору, інші сторінки відсутні. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель скановану копію з оригіналу виконаного договору із специфікацією (якщо специфікації передбачені умовами договору) у повному обсязі відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає документ(и) на підтвердження виконання не менше ніж одного виконаного договору, на який(-і) є посилання у довідці (п.1.1.) та наданого у складі тендерної пропозиції (п.1.2.), а саме: - скановану копію з оригіналу або копію(-ї) видаткової(их) накладної(-их) або іншого(-их) документу(-ів), передбаченого(-их) умовами договору(-ів), та/або - скановану копію з оригіналу відгуку(-ів) (або рекомендаційного листа) від замовника(-ів)/підприємства(-в) за договором(-ами), із зазначенням номеру та дати договору, інформації про належне виконання цього договору. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано скановану копію з оригіналу видаткової накладної №140 від 26.12.2022р. на загальну суму 87965,76 грн. з ПДВ. Крім того, Учасником надано скановану копію з оригіналу додаткової угоди №1 від 07.12.2022 до договору №02/12/2022-1 від 02 грудня 2022р., згідно якої внесені зміни до договору на суму поставки, а саме: 100268,04 грн. з ПДВ, що не підтверджує виконання договору в повному обсязі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно привести документи у відповідність до пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації та завантажити в електронну систему закупівель. 3. Відповідно до пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації у разі підписання посадовою (службовою) особою учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії (укладення договору) від імені учасника на підставі положень установчих документів: - копія протоколу або виписки (витягу) з протоколу засновників (учасників), копія наказу про призначення, та/або довіреність, доручення, тощо. У разі підписання документів пропозиції та/або подання тендерної пропозиції іншою особою, учасник надає скановану копію з оригіналу (або копії) довіреності або доручення на таку особу, виданої керівником Учасника, що має містити повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання та завірення документів, що входять до складу тендерної пропозиції та/або подання тендерної пропозиції. На виконання вимог тендерної документації Учасником не надано документів на підтвердження підписання посадовою (службовою) особою учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії (укладення договору) від імені учасника на підставі положень установчих документів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документи відповідно до пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 4.7. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано документ «Довідка про відсутність стосунків з країнами, що знаходяться під санкціями (файл «Довідка_Відсутність відносин з підсанкційними країнами_АМТ Лукомор'я .docx»), форма якої не відповідає пункту 4.7. Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ відповідно до пункту 4.7. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Відповідно до пункту 4.8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає тендерну пропозицію згідно з Додатком 4 до тендерної документації. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано документ «Тендерна пропозиція» б/н, в якій Учасник зазначив країну походження «Китай», проте в документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл «Додаток 3 до ТД (Інформація про тех.характеристики_блокнот брендований.docx») Учасником зазначено країну походження товару «Україна». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ відповідно до пункту 4.8. Додатку 1 до тендерної документації. 6. Відповідно до пункту 4.9. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає лист-згоду щодо дозволу на обробку персональних даних, згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано лист-згоду щодо дозволу на обробку персональних даних датований 30.10.2024 та підписаний Лукашевич Марією Вікторівною, проте усі документи надані Учасником у складі тендерної пропозиції містять підписанта «Директор ТОВ «АМТ Лукомор’я» Морозова О.В.». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документ відповідно до пункту 4.9. Додатку 1 до тендерної документації. 7. Відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації всі визначені документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). На виконання вимог тендерної документації Учасником надано документи у форматі *docx, в яких міститься інформація «Директор ТОВ «АМТ Лукомор’я» Морозова О.В.», та не містять підпису уповноваженої особи та відбитку печатки, або накладання електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3274217960 |
---|---|
Поштова адреса | 08114, Україна, Київська область, Бучанський р-н село Гореничі, вул.Гореницька будинок 16/31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Кушнір |
Телефон | +380989989250,+380668254196 |
Ел. пошта | polytechtender@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38490234 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПРЕДСЛАВИНСЬКА, будинок 12, офіс 194 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Федір Дяченко |
Телефон | +380935564884 |
Ел. пошта | fedor@backstage.com.ua |
Поставка Товару здійснюється Постачальником однією партією протягом 20 (двадцять) календарних днів з дати відправлення заявки Замовника на електронну адресу Постачальника
Тип оплати:
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Попередня оплата у розмірі 50% загальної вартості Договору, здійснюється після погодження контрольного зразка Товару, протягом 5 (п’яти) робочих днів шляхом перерахування Покупцем у безготівковій формі грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника, на підставі виставленого Постачальником рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок здійснюється протягом 20 (двадцять) календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42399676 |
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ШОЛУДЕНКА, будинок 1 |
Ім'я |
Людмила Венглєвська |
Телефон | +380633329634 |
Ел. пошта | liu.venhlievska@naftogaztrading.com.ua |