На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 037 253.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Планова сума кошторисних призначень на 2024 рік складає 1 500 000 грн.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-012499-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 14:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 037 253.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 листопада, 14:01 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 100 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт Центру реабілітації та відновного лікування в будівлі стаціонару № 2 Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. В’ячеслава Чорновола, 721 робота Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Код ЄДРПОУ | 41924333 |
---|---|
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, місто Вишгород, вулиця Кургузова, будинок 11, офіс 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пасько Олег |
Телефон | +380999810815 |
Ел. пошта | pasko1993oleh@gmail.com |
Не залучатимуться в обсягах не менше 20 відсотків
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40424258 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, Рівне |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Балєєв Сергій Вікторович |
Телефон | +380964001466 |
Ел. пошта | admbud@ukr.net |
Товариство з обмеженою відповідальністю «А Р К Т У Р»
Час публікації: 2024-11-25 16:26:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-26 16:26:58
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АДАМАНТБУД" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: Капітальний ремонт Центру реабілітації та відновного лікування в будівлі стаціонару № 2 Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. В’ячеслава Чорновола, 72 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-01-012499-a: 1 Відомості про учасника закупівлі подані не за формою, яка наведена в Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п1. розділу 3 Тендерної документації та п.2 Додатку 8 до тендерної документації учасник має надати відомості про учасника закупівлі, надані згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Учасник повинен виправити вказану невідповідність шляхом подання відомостей про учасника закупівлі за формою, яка наведена в Додатку 2 до тендерної документації. 2. Договір оренди будівельних машин і устаткування № 1112/01 від 12.11.24 р. діє до 31.12.2025 р. та не містить умов про можливість його пролонгації. Відповідно до вимог п.1 Додатку 3 до тендерної документації та абз.6 пп.6.1 п.6 Додатку 8 до тендерної документації договори оренди, суборенди, про надання послуг та ін. мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. Учасник повинен виправити вказану невідповідність шляхом надання договору, який відповідає вимогам тендерної документації. 3. Інформація, вказана в таблиці 3 щодо досвіду роботи працівника Двулятек М.М. не відповідає наданій копії наказу про прийняття на роботу. Відповідно до вимог п.2 Додатку 3 до тендерної документації та пп.6.2 п.6 Додатку 8 до тендерної документації учасник має надати довідку у формі таблиці 3 та підтверджуючі документи (накази про прийняття працівників на роботу(цивільно-правові угоди)). Учасник повинен виправити вказану невідповідність шляхом приведення у відповідність інформації, наведеної в таблиці та підтверджуючих документах. 4. Неспівставні дати початку та закінчення робіт у рядках 8 та 9 таблиці Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва. Відповідно до вимог п.10 Додатку 8 до тендерної документації учасник має надати календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, розділений по основних видах робіт, виконаний по формі, викладеній в Додатку 4 до тендерної документації відповідно до термінів вказаних в п. 4.4. розділу 1 тендерної документації. Учасник повинен виправити вказану невідповідність шляхом приведення у відповідність дати початку та закінчення робіт, наведених в таблиці Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва. 5. Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва подана не за формою, яка наведена в Додатку 5 до тендерної документації. Відповідно до вимог п.11 Додатку 8 до тендерної документації учасник має надати інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва, яка має містити дані про найменування, одиницю виміру, кількість, відпускну ціну, транспортну складову, заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, виконана по формі, викладеній в Додатку 5 до тендерної документації. Учасник повинен виправити вказану невідповідність шляхом надання інформації згідно форми, яка наведена в Додатку 5 до тендерної документації.
Замовник, на власний розсуд, приймає рішення про надання Підряднику авансу на строк не більше трьох місяців в розмірі до 30% від розміру бюджетних призначень на відповідний календарний рік, протягом поточного бюджетного періоду та перераховує його на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Для перерахування Підряднику авансу, Підрядник надає для погодження Замовнику протягом 5 робочих днів з дати укладення Договору обгрунтований розрахунок на необхідну суму авансу у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру бюджетного фінансування на 2024 рік, зазначеного Договорі. У разі погодження Замовником сплати авансу, Замовник протягом 15 робочих днів з дати підписання Договору здійснює перерахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником на підставі первинних документів, виконавчої документації, актів форми №КБ-2в та форми №КБ-3, які складаються і підписуються Підрядником в чотирьох примірниках та передаються Замовникові станом на 20 число місяця, не пізніше ніж за два останніх робочих дні звітного місяця. Замовник перевіряє надані Підрядником акти форми №КБ-2в та форми №КБ-3 і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. Розрахунки за Договором проводяться в порядку, визначеному Договором та по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ» РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999939 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 72 |
Ім'я |
Ковалевич Марія |
Телефон | 0663941814 |
Ел. пошта | k_tl@ukr.net |