На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
470 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-002012-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 11:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 470 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 350.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту вхідної групи кардіологічного корпусу літ. А з метою пристосування об’єкта для доступності маломобільних груп населення (Інші завершальні будівельні роботи, код за ДК 021:2015-45450000-6)1 послуга Адреса поставки: 02166, Україна, Київська область, Київ, вул. Братиславська 5-А Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40380218 |
---|---|
Поштова адреса | 02660, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА СВЕРСТЮКА, будинок 4А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пилип Утробін |
Телефон | +380675476363 |
Ел. пошта | zakaz@kgs.org.ua |
Час публікації: 2024-11-18 11:09:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 11:09:28
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Не надано кольорову скан-копію диплому про отримання вищої освіти на інженера з охорони праці. 1.2. Учасником у складі своєї пропозиції надано файл «1.2.1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання умов предмету закупівлі.pdf», в якому не зазначено керівника підприємства. 1.3. Учасником не надано в повному обсязі копії документів, які підтверджують можливість безпечних умов праці під час надання послуг по предмету закупівлі та створення комісії з перевірки знань з охорони праці на підприємстві Учасника. Учасник мав надати не менше, ніж на трьох інженерно-технічних працівників, які вказані у довідці відповідно до додатку 3 копії документів (копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення, які підтверджують проходження навчання з охорони праці в навчальному центрі), що підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці у інженерно-технічних працівників навчання. 1.4. Учасником надано не у повному обсязі копії документів, що підтверджують працевлаштування (скановану копію трудової книжки та/або наказу про призначення / переведення / суміщення / сумісництво) та/або залучення (договір цивільно-правового характеру тощо) вказаних у довідці відповідно до додатку 3 працівників до надання послуг. 1.5. Учасником надано скановані копії оригіналів листів-згоди на збір та обробку персональних даних, складену за формою додатку № 6 тендерної документації на усіх осіб, чиї персональні дані були розкриті у складі тендерної пропозиції не у повному обсязі. 1.6. Учасником не надано у складі пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Абзац десятий підпункту «Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:» Додатку 8 Тендерної документації. 2.2. Абзац дванадцятий підпункту «Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:» Додатку 8 Тендерної документації. 2.3. Абзац шістнадцятий підпункту «Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:» Додатку 8 Тендерної документації. 2.4. Абзац одинадцятий підпункту «Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:» Додатку 8 Тендерної документації. 2.5. Абзац двадцять третій підпункту «Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:» Додатку 8 Тендерної документації. 2.6. Підпункт 4.1. пункту 4 Додатку 8 Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Кольорову скан-копію диплому про отримання вищої освіти на інженера з охорони праці. 3.2. Довідка складена у формі відповідно до додатку 3 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання умов предмету закупівлі. 3.3. Копії документів, які підтверджують можливість безпечних умов праці під час надання послуг по предмету закупівлі та створення комісії з перевірки знань з охорони праці на підприємстві Учасника. Учасник має надати не менше, ніж на трьох інженерно-технічних працівників, які вказані у довідці відповідно до додатку 3 копії документів (копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення, які підтверджують проходження навчання з охорони праці в навчальному центрі), що підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці у інженерно-технічних працівників навчання. 3.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування (скановану копію трудової книжки та/або наказу про призначення / переведення / суміщення / сумісництво) та/або залучення (договір цивільно-правового характеру тощо) вказаних у довідці відповідно до додатку 3 працівників до надання послуг. 3.5. Скановані копії оригіналів листів-згоди на збір та обробку персональних даних, складену за формою додатку № 6 тендерної документації на усіх осіб, чиї персональні дані були розкриті у складі тендерної пропозиції. 3.6. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38831595 |
Поштова адреса | 02660, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Ім'я |
Катерина Тимченко |
Телефон | +380442916109 |
Ел. пошта | tcheart@ukr.net |