На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
609 335.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-004897-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 05:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 609 335.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 листопада, 15:41 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 046.68 UAH з ПДВ |
---|
Торфовий субстрат500 штука Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14212410-7, Гумус |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
не відповідає умовам технічної специфікації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Код ЄДРПОУ | 41468654 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОАРМІЙСЬКА/БАСЕЙНА, будинок 1-3/2 ЛІТ. "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Янішевська Вікторія |
Телефон | +380443909091 |
Ел. пошта | v.datsenko@r-g.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35266341 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сергієвич Сергій Анатолійович |
Телефон | 380676172612 |
Ел. пошта | INFO@CERES.COM.UA |
Час публікації: 2024-11-18 15:07:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 15:07:34
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в електронній системі закупівель виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які потребують відповідного повідомлення, а саме: Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації від 04.11.2024 № 48 (далі – тендерна документація), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в Технічній специфікації у колонці 7 зазначено «Масова доля азоту (N): в межах 70-200 мг/л. Масова доля фосфору (P): в межах 50-110 мг/л. Масова доля калію (K): в межах 100-240 мг/л.». Необхідно: в Технічній специфікації у колонці 7 замінити «Масова доля азоту (N): в межах 70-200 мг/л. Масова доля фосфору (P): в межах 50-110 мг/л. Масова доля калію (K): в межах 100-240 мг/л.» на «Масова доля поживних елементів: - азоту (N): в межах 70-200 мг/л; - фосфору (P): в межах 50-110 мг/л; - калію (K): в межах 100-240 мг/л». Вимога (вимоги) тендерної документації: підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, Додаток 1 та Додаток 3 тендерної документації. Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документ був наданий у відповідності до вимог тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37152894 |
---|---|
Поштова адреса | 02096, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Сімферопольська, буд. № 13-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Козак |
Телефон | +380445948070,+380443512171,+380674413003 |
Ел. пошта | agronovika@ukr.net |
Поставка товару (партії товару) здійснюється протягом строку дії Договору на підставі замовлення Замовника в строк до 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником (в т.ч. електронною поштою) відповідного замовлення на поставку товару (партії товару) (з правом дострокової поставки).
Тип оплати:
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Джерелом фінансування закупівлі товару за Договором є місцевий бюджет. Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05416745 |
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Ім'я |
Литвин Анна Олександрівна |
Телефон | +380444186149 |
Ел. пошта | kp.uzn.obolon2018@gmail.com |