На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 815 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: 03190, м. Київ,вул.Всеволода Петріва,12, код ЄДРПОУ: 37470154, Категорія Замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Обсяг виконання робіт зазначено в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-007362-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 17:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 16:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 815 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 076.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Євгена Чикаленка,11-А у Шевченківському районі м. Києва1 робота Адреса поставки: 01034, Україна, Київська область, Київ, вулиця Євгена Чикаленка,11-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Документи предметаЗавантажити архівом |
|
---|
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41235604 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОНОПЛЯНСЬКА, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Козярівський |
Телефон | +380504694609 |
Ел. пошта | bkmegastyle@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-20 16:04:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 16:04:22
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Відповідно Додатку 1 п.п.2.1 та п.2 Додатку 6 ТД ; 2.1. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників (інженерно –технічних та робочих професій), у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис або наказ(-и) про прийняття на роботу або трудовий договір (або договір про надання послуг) / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку №14112024 від 14.11.2024р., штатний розпис №14112024, Довідка №14112024 від 14.11.2024р. після аналізу котрих виявлено невідповідність в наступному: не підтверджено можливість використання праці учасником наступного працівника Швець В.В. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Надати документ (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці Швець В.В. учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис або наказ(-и) про прийняття на роботу або трудовий договір (або договір про надання послуг) / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2.Відповідно Додатку 1, Табл.2 п.п.5.1.1 п.5 та п.28 Додатку 6 ТД … Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника /співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає власну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) з текстом: «Залучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю робіт з __________________ (зазначається назва предмета закупівлі) не планується. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку №14112024/23 від 14.11.2024р ,в якій зазначено не вірно предмет закупівлі,а саме: «вулиця Ярмоли Віктора,38» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: надати власну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) з текстом: «Залучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю робіт з __________________ (зазначається назва предмета закупівлі) не планується.
оплата робіт протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37470154 |
Поштова адреса | 01030, Україна, Київська область, Київ, вул.Богдана Хмельницького, будинок 24 |
Ім'я |
Дунін Денис Олегович |
Телефон | 380444270340 |
Ел. пошта | ukbshrda@ukr.net |