На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Період оскаржень до 26 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Відкриті торги відмінено на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей у зв’язку з неузгодженістю між технічними характеристиками, встановленими замовником в тендерній документації. Такі неузгодженості не дають змогу коректно та однозначно сформувати тендерну пропозицію учаснику процедури закупівлі, призводять до невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині тих чи інших умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-009864-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 17:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт (заміна вікон та дверей) в нежитловій будівлі Новомиколаївської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу "Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти" Високопільської селищної ради за адресою: 74043, Херсонська область, Бериславський район, село Новомиколаївка, вулиця Шкільна, будинок 1А1 послуга Адреса поставки: 74043, Україна, Херсонська область, Бериславський район, село Новомиколаївка, вулиця Шкільна, будинок 1А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421100-5, Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3162222506 |
---|---|
Поштова адреса | 54058, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЛАЗУРНА, будинок 5, корпус 10, квартира 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віта Миколаївна |
Телефон | +380975097212 |
Ел. пошта | vitakorshunova1988@gmail.com |
Розрахунки за наданий обсяг послуг здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання виконаних будівельних робіт. Проміжні платежі здійснюються на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ 3), які готує Виконавець, підписує і передає Замовнику для перевірки. Кінцеві розрахунки здійснюються після надання та здачі-приймання повного обсягу послуг, передбачених Договором, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ 3). У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання таких коштів на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АРХАНГЕЛЬСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ" ВИСОКОПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24947276 |
Поштова адреса | 74022, Україна, Херсонська область, Високопільський р-н, смт. Архангельське, вул. Тараса Шевченка, буд. 44 |
Ім'я |
Богдан Валерійович Жук |
Телефон | +380961321245 |
Ел. пошта | zhuk.bogdan2017@gmail.com |