На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
42 203 702.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-010566-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 10:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 42 203 702.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 листопада, 16:19 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 211 018.51 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ за адресою : пров. Банківський, 16, смт.Березанка, Миколаївської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)1 робота Адреса поставки: 57401, Україна, Миколаївська область, с-ще Березанка, пров.Банківський, 16 Строк: до 20.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 22484085 |
---|---|
Поштова адреса | 65496, Україна, Одеська область, селище Лиманка, Радужний» масив ж.масиву «Ульянівка» (пн), буд. 16/4, оф. 12Н |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Макар Олег Леонідович |
Телефон | +380675595770 |
Ел. пошта | valikovaliko14@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-29 10:15:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-30 10:15:51
Опис
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази № 15 від 21.11.2024: 1.1.1. яка викладена не за формою Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації; 1.1.2. в якій в пунктах 8, 9, 10 назва обладнання вказана інакша ніж в наданому Учасником Витязі з оборотно-сальдової відомості, а саме: - п. 8 Довідки «Дриль електрична» - пункти 8-9 Витягу «Дріль»; - п. 9. Довідки «Перфоратор електричний» - пункт 23 Витягу «Перфоратор»; - п. 10. Довідки «Перфоратор пневматичний» - пункт 24 Витягу «Перфоратор»; 1.1.3. п. 24 Довідки «Паяльник для труб» відсутній у Витязі з оборотно-сальдової відомості; 1.1.4. п. 27 Довідки – не вказана кількість обладнання. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 10 від 21.11.2024 (за формою Таблиці 2). У складі тендерної пропозиції учасником не надані наступні документи на підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - сканована копія з оригіналу першої та останньої сторінки трудової книжки директора Макара Олега Леонідовича; - скановані копії з оригіналу першої та останньої сторінки трудової книжки і скановані копії з оригіналів наказів про прийняття на роботу щодо усіх інших працівників, які зазначені у визначеній Довідці; - скановані копії з оригіналу посвідчення з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки та скановані копії з оригіналу витягу з протоколу або з оригіналу протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки щодо керівника підприємства Макара Олега Леонідовича; - скановані копії з оригіналу посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки та скановані копії з оригіналу витягу з протоколу або з оригіналу протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці щодо інженера з охорони праці Супруна Валерія Васильовича; - скановані копії з оригіналу посвідчення з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки та скановані копії з оригіналу витягу з протоколу або з оригіналу протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки щодо ще одного робітника підприємства. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 9 від 21.11.2024, яка викладена не за формою Таблиці 3 Додатку № 1 до тендерної документації. 1.4. На підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, вказаного у пункті 1 визначеної Довідки, Учасником надано Договір № 2240/02 від 05.01.2023 та Відгук від Замовника робіт № 620 від 22.03.2023. При аналізі документів виявлено, що в назві предмету договору в Довідці та у Відгуку Замовника робіт допущені помилки, у відгуку Замовника робіт вказана невірна дата договору, сам відгук наданий раніше оголошення про проведення процедури цієї закупівлі в системі prozorro.gov.ua та не містить назву цієї закупівлі та номер оголошення цієї закупівлі (в якій Учасник приймає участь). 1.5. На підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, вказаного у пункті 2 визначеної Довідки, Учасником надано Договір № 83-19/П від 15.08.2019 та Відгук від Замовника робіт № 02-04/669 від 11.05.2023, який наданий раніше оголошення про проведення процедури цієї закупівлі в системі prozorro.gov.ua та не містить назву цієї закупівлі та номер оголошення цієї закупівлі (в якій Учасник приймає участь). 1.6. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника (файл «відомості про учасника.pdf»), в якій вказана фактична та юридична адреса не співпадає з адресою, зазначеною у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий Витяг щодо учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, датований 21.08.2024, раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 1.8. Учасником у складі тендерної пропозиції надана копія витягу № 2315534500080 з реєстру платників податку на додану вартість від 01.03.2023, а не оригінал витягу; наданий витяг також не підписаний посадовою особою контролюючого органу та не скріплений відповідною печаткою. 1.9. Учасником у складі тендерної пропозиції надана сканована копія з оригіналу паспорту уповноваженої особи, яка містить не всі сторінки документу. 1.10. Учасником у складі тендерної пропозиції надані документи, які підтверджують повноваження директора Учасника щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі, а в подальшому договору про закупівлю, а саме: рішення № 05/01 від 05.01.2024 та наказ № 9 від 05.01.2024, в яких зазначено що директор Макар Олег Леонідович призначається на посади директора з 06.01.2024. Натомість наданий наказ підписаний Макаром Олегом Леонідовичем від 05.01.2024, в день коли він ще не був директором. 1.11. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий Статут Товариства (нова редакція), підпунктом б) пункту 5.13. якого передбачено, що до компетенції Загальних зборів учасників Товариства входить дача попередньої письмової згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. За даними фінансової звітності на 31.12.2023, яка була надана Учасником, вартість чистих активів Товариства дорівнює 3 772 300,00 грн. Вартість робіт, які є предметом цієї закупівлі значно більше 50 відсотків вартості чистих активів Товариства, тому інформація, яка була надана Учасником у довідці № 11/1 від 21.11.2024 (файл «Довідка про значний правочин.pdf»), про те, що договір про закупівлю за результатами цієї процедури закупівлі не є для учасника значним правочином та не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління, не є дійсним. 1.12. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми про те, чи використовує він у своїй діяльності печатку, якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується. 1.13. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі про те, що за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України. 1.14. Не надано гарантійний лист на підтвердження не включення витрат, пов'язаних з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, які учасник несе самостійно, в ціну тендерної пропозиції. 1.15. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар щодо дизельгенератора у шумозахисному всепогодньому кожусі Matari MC50 в комплекті з блоком АВР (який запропоновано Учасником у складі його тендерної пропозиції та який має закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону), заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації та калькуляцію собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) від виробника товару або документальне підтвердження того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування (разом із таким документальним підтвердженням надається пояснення того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування); також Учасником не надано у складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується для підтвердження локалізації обладнання/устаткування таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 1.16. Учасником у складі тендерної пропозиції надані: - сканована копія з оригіналу Сертифікату системи управління якістю відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) № 23031243 від 27.06.2023; - сканована копія з оригіналу Сертифікату системи екологiчного управління учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) № UA.ES.230123.02-23 від 07.03.2023; - сканована копія з оригіналу Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) № 23031242 від 27.03.2023; - сканована копія з оригіналу Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) № UA.OH.230123.02-23 від 07.03.2023, але щодо цих сертифікатів не надано підтвердження органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату), а також скановану копію з оригіналу сертифікаційної (ліцензійної) угоди з відповідним органом по сертифікації. 1.17. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: - скановану копію з оригіналу Сертифікату на систему управління інформаційною безпекою у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого на ім’я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату), а також скановану копію з оригіналу сертифікаційної (ліцензійної) угоди з відповідним органом по сертифікації; - скановану копію з оригіналу Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання у відповідності до вимог ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO 28001:2007, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого на ім’я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату), а також скановану копію з оригіналу сертифікаційної (ліцензійної) угоди з відповідним органом по сертифікації. 1.18. Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника не надано скановану копію з оригіналу відповідного документу, що підтверджує наявність в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011. 1.19. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію з оригіналу Сертифікату на систему пожежної безпеки у відповідності до вимог ДСТУ 8828:2019, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого на ім’я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату), а також скановану копію з оригіналу сертифікаційної (ліцензійної) угоди з відповідним органом по сертифікації. 1.20. Учасником у складі тендерної пропозиції для виконання робіт протипожежного призначення не надано ліцензію/дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. 1.21. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо можливості використовувати власні/орендовані генератори у разі екстренного відключення електроенергії, щоб не зривати та не затримувати строки виконання робіт. 1.22. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист від виробника збірних залізобетонних модулів (які запропоновано Учасником у складі його тендерної пропозиції відповідно до технічного завдання до тендерної документації) про те, що виробник гарантує присутність інженерної підтримки перед проведенням монтажних робіт по влаштуванню модулів укриття із зазначенням найменування закупівлі робіт. 1.23. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано наступні документи щодо виробника збірних залізобетонних модулів (які запропоновано Учасником у складі його тендерної пропозиції відповідно до технічного завдання до тендерної документації): - скановану копію оригіналу сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (або національних стандартів, якими їх замінено), виданого у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції; - скановану копію оригіналу сертифіката на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) (або національних стандартів, якими їх замінено), виданого у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції; - скановану копію оригіналу сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) (або національних стандартів, якими їх замінено), виданого у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції; - скановану копію оригіналу сертифіката відповідності ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» п.п. 5.1; 5.2; 5.7; 5.8; 5.9; 6.4; 7.1.5; 7.1.6; 7.1.8; 7.1.9; 7.3.2, виданого органом з оцінки відповідності, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції щодо відповідної продукції (швидкоспоруджуваних залізобетонних захисних споруд цивільного захисту модульного типу), яку Учасник планує використовувати для будівництва даного об’єкта. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Абзаци 3-4 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзаци 1-2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 1.1.1-1.1.2 п.п. 1.1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.2. Абзаци 3-4 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзаци 1-2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 1.2.2 п.п. 1.2 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.3. Абзаци 3-4 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзаци 1-2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 1.3.1 п.п. 1.3 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.4. Абзаци 3-4 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзаци 1-2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 1.3.1-1.3.2 п.п. 1.3 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.5. Абзаци 3-4 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзаци 1-2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 1.3.2 п.п. 1.3 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.6. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 8.4 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.7. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 8.3 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.8. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 8.5 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.9. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзац 1 пп. 8.1 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.10. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзац 2 пп. 8.1 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.11. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзац 2 пп. 8.1 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.12. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 8.6 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.13. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 8.8 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.14. Абзац 11 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 8.9 п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.15. Частина 7 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 5.1 п. 5 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.16. Абзац 3 частини 8 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 6.2 п. 6 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.17. Абзац 3 частини 8 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 6.2 п. 6 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.18. Абзац 3 частини 8 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 6.2 п. 6 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.19. Абзац 3 частини 8 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 6.3 п. 6 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.20. Абзац 3 частини 8 Розділу ІІІ тендерної документації, пп. 6.4 п. 6 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.21. Абзаци 9-10 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації, п. 10 Додатку № 2 до тендерної документації. 2.22. Абзаци 9-10 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації, п. 11 Додатку № 2 до тендерної документації. 2.23. Абзаци 9-10 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації, п. 12 Додатку № 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати наступну інформацію: 3.1.1. Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази яка викладена за формою Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації; 3.1.2. привести у відповідність інформацію, подану у визначеній Довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази щодо назви обладнання, вказаного у пунктах 8, 9, 10 визначеної Довідки згідно поданих документів, які підтверджують наявність підстав права власності на обладнання; 3.1.3. надати документ, який підтверджує наявність підстав права власності на обладнання, зазначене у п. 24 визначеної Довідки; 3.1.4. вказати кількість обладнання у п. 27 визначеної Довідки згідно поданих документів, які підтверджують наявність підстав права власності на обладнання. 3.2. Надати наступні документи на підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - сканована копія з оригіналу першої та останньої сторінки трудової книжки директора Макара Олега Леонідовича; - скановані копії з оригіналу першої та останньої сторінки трудової книжки і скановані копії з оригіналів наказів про прийняття на роботу щодо усіх інших працівників, які зазначені у визначеній Довідці; - скановані копії з оригіналу посвідчення з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки та скановані копії з оригіналу витягу з протоколу або з оригіналу протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки щодо керівника підприємства Макара Олега Леонідовича; - скановані копії з оригіналу посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки та скановані копії з оригіналу витягу з протоколу або з оригіналу протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці щодо інженера з охорони праці Супруна Валерія Васильовича; - скановані копії з оригіналу посвідчення з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки та скановані копії з оригіналу витягу з протоколу або з оригіналу протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки щодо ще одного робітника підприємства, який зазначений у довідці. 3.3. Надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка викладена за формою Таблиці 3 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.4. Надати виправлену Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в частині назви предмета договору п. 1 визначеної Довідки, а також відгук від Замовника робіт із зазначенням правильної назви предмета договору та номеру договору та який повністю відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації. 3.5. Щодо пункту 2 Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати Відгук від Замовника робіт, який повністю відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації. 3.6. Надати виправлену довідку, яка містить відомості про учасника в частині зазначення фактичної та юридичної адреси Учасника. 3.7. Надати Витяг щодо учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий відповідно до діючого на дату отримання витягу Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого відповідним наказом Міністерства юстиції України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Витяг повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 3.8. Надати скановану копію з оригіналу Витяга з реєстру платників ПДВ, підписаний посадовою особою контролюючого органу та скріплений відповідною печаткою. 3.9. Надати скановану копію з оригіналу паспорту (усіх сторінок) уповноваженої особи Учасника. 3.10. Надати наказ про призначення директором Макара Олега Леонідовича, підписаний діючим на момент підписання наказу директором. 3.11. У зв’язку з наявністю обмежень у уповноваженої особи Учасника щодо підписання договору та необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом, а саме загальними зборами учасників Товариства, надати скановану копію з оригіналу документа про наявність в особи таких повноважень. 3.12. Надати довідку довільної форми про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку, якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується. 3.13. Надати довідку у довільній формі про те, що за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України. 3.14. Надати гарантійний лист на підтвердження не включення витрат, пов'язаних з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, які учасник несе самостійно, в ціну тендерної пропозиції. 3.15. Надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар щодо дизельгенератора у шумозахисному всепогодньому кожусі Matari MC50 в комплекті з блоком АВР (який запропоновано Учасником у складі його тендерної пропозиції та який має закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону), заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації та калькуляцію собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) від виробника товару або документальне підтвердження того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування (разом із таким документальним підтвердженням надається пояснення того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування); також надати у складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується для підтвердження локалізації обладнання/устаткування таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 3.16. Надати підтвердження органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату), а також скановану копію з оригіналу сертифікаційної (ліцензійної) угоди з відповідним органом по сертифікації щодо кожного сертифікату, переліченого в пункті 1.6 цих невідповідностей. 3.17. Надати: - скановану копію з оригіналу Сертифікату на систему управління інформаційною безпекою у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого на ім’я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату), а також скановану копію з оригіналу сертифікаційної (ліцензійної) угоди з відповідним органом по сертифікації; - скановану копію з оригіналу Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання у відповідності до вимог ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO 28001:2007, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого на ім’я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату), а також скановану копію з оригіналу сертифікаційної (ліцензійної) угоди з відповідним органом по сертифікації. 3.18. Надати для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника скановану копію з оригіналу відповідного документу, що підтверджує наявність в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011. 3.19. Надати скановану копію з оригіналу Сертифікату на систему пожежної безпеки у відповідності до вимог ДСТУ 8828:2019, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого на ім’я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату), а також скановану копію з оригіналу сертифікаційної (ліцензійної) угоди з відповідним органом по сертифікації. 3.20. Надати ліцензію/дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. У разі відсутності в учасника ліцензії/дозволу (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів, надати ліцензію дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт. 3.21. Надати гарантійний лист щодо можливості використовувати власні/орендовані генератори у разі екстренного відключення електроенергії, щоб не зривати та не затримувати строки виконання робіт. 3.22. Надати гарантійний лист від виробника збірних залізобетонних модулів (які запропоновано Учасником у складі його тендерної пропозиції відповідно до технічного завдання до тендерної документації) про те, що виробник гарантує присутність інженерної підтримки перед проведенням монтажних робіт по влаштуванню модулів укриття із зазначенням найменування закупівлі робіт. 3.23. Надати наступні документи щодо виробника збірних залізобетонних модулів (які запропоновано Учасником у складі його тендерної пропозиції відповідно до технічного завдання до тендерної документації): - скановану копію оригіналу сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (або національних стандартів, якими їх замінено), виданого у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції; - скановану копію оригіналу сертифіката на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) (або національних стандартів, якими їх замінено), виданого у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції; - скановану копію оригіналу сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) (або національних стандартів, якими їх замінено), виданого у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції; - скановану копію оригіналу сертифіката відповідності ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» п.п. 5.1; 5.2; 5.7; 5.8; 5.9; 6.4; 7.1.5; 7.1.6; 7.1.8; 7.1.9; 7.3.2, виданого органом з оцінки відповідності, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції щодо відповідної продукції (швидкоспоруджуваних залізобетонних захисних споруд цивільного захисту модульного типу), яку Учасник планує використовувати для будівництва даного об’єкта.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42227277 |
---|---|
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 25 квартира 148А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Курик |
Телефон | +380930626386 |
Ел. пошта | fopmkyrik@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42501854 |
Поштова адреса | 57401, Україна, Миколаївська область, с.м.т. Березанка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА буд. 33 |
Ім'я |
Степанець Тетяна |
Телефон | +380665138668 |
Ел. пошта | osvita.berezanka.otg@ukr.net |