На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 555 198.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-010764-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 18:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 555 198.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 листопада, 15:24 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 57 775.99 UAH з ПДВ |
---|
Додаткові роботи по об’єкту: «Реконструкція ПС 110/10 кВ «Буряківка» на території комплексу виробництв «Вектор» у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Коригування. І черга будівництва» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи]1 робота Адреса поставки: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52 Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, а саме: не надав підтвердження, що об’єкт будівництва за договором від 12.04.2021 №12/04/21 відповідає класу наслідків (відповідальності) СС2.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, а саме: не надав підтвердження, що об’єкт будівництва за договором від 12.04.2021 №12/04/21 відповідає класу наслідків (відповідальності) СС2.
Код ЄДРПОУ | 43534236 |
---|---|
Поштова адреса | 03179, Україна, м. Київ, вул. Верховинна, буд. 80-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ромашко Юрій |
Телефон | 380675429955 |
Ел. пошта | info@u-e-s.com.ua |
Не залучається
Час публікації: 2024-11-26 15:17:47
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 15:17:47
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що Учасник надав скан-копії договору від 12.04.2021 №12/04/21 та актів приймання виконаних робіт, а також довідку за формою №4. В зазначених документах не має документального підтвердження, що виконаний договір відповідає класу наслідків (відповідальності) СС2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 3 встановлені наступні критерії: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4, із зазначенням в ній не менше одного договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію налогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, а саме: акт/и виконаних робіт, що підтверджує/ють повне виконання договору. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір з реконструкції/будівництва/капітального ремонту будівлі/споруди з класом наслідків (відповідальності) СС2.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скановану копію або витяг з ЄДЕССБ Сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, в якому буде зазначена інформація, що об’єкт будівництва за договором від 12.04.2021 №12/04/21 відповідає класу наслідків (відповідальності) СС2.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38622372 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, Євгена Сверстюка, будинок 23, кімната 723 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Онупрієнко Андрій Валерійович |
Телефон | 380442249058 |
Ел. пошта | STMENERGO.TENDER@GMAIL.COM |
не залучається
Час публікації: 2024-11-29 11:04:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-30 11:04:53
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою 1, в якій в п. 4 зазначено «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (Автомобільний кран КС3575А «Дрогобич», вантажопідйомністю 10 тон), але в Специфікації 1 до Договору оренди №ОТ-01-01-23 від 02.01.2023 з таким самим державним номером КС3575А зазначений Автокран КАМАЗ; в п.5 зазначено «Автонавантажувач, вантажопідйомність до 5 т. (Авьонавантажувач Komatsu FD50AT-71)» - даний автонавантажувач відсутній в договорі оренди №ОТ-01-01-23 від 02.01.2023, але за схожими характеристиками є в Специфікації №5 Навантажувач Doosan DISD SD300N 84482 AA. Специфікація №5 до Договору оренди №ОТ-01-01-23 від 02.01.2023 не містить підписів та печаток Сторін Договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 1 встановлені наступні критерії: «На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою 1, завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі, а саме: - Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т - Екскаватор-навантажувач, місткість ковша 0,25 м³ - Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т - Автонавантажувач, вантажопідйомність до 5 т. Якщо обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт є орендоване - учасник надає сканкопії договорів оренди з оригіналів (або копій завірених належним чином); якщо обладнання, матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання робіт, лізингу, тимчасового користування та інших учасник надає – сканкопії таких договорів з оригіналів. Строк на який укладені вищезазначені договори повинен дорівнювати всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести у відповідність інформацію Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника з Договором оренди №ОТ-01-01-23 від 02.01.2023; надати сканкопію Специфікації №5 до Договору оренди №ОТ-01-01-23 від 02.01.2023, яка містить підписи та печатки Сторін Договору. 2. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду документів на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що Учасник надав скан-копію договору №34-23 від 17.01.2023 року. В Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в графі «Документ(и), що підтверджують виконання договору» зазначив перелік Актів приймання виконаних робіт та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Жодного із цих документів не має в складі тендерної пропозиції Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком № 1 до тендерної документації, пунктом 3 встановлені наступні критерії: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4, із зазначенням в ній не менше одного договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію налогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, а саме: акт/и виконаних робіт, що підтверджує/ють повне виконання договору. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір з реконструкції/будівництва/капітального ремонту будівлі/споруди з класом наслідків (відповідальності) СС2.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скановані копії Актів приймання виконаних робіт та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до договору №34-23 від 17.01.2023 року.
Розрахунки між Сторонами проводяться протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами актів здавання-приймання виконаних робіт та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за результатами виконання окремих етапів у відповідності до календарного плану виконання робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
За наявності коштів на розрахунковому рахунку та за письмовою заявкою Підрядника Замовник може здійснювати аванс (попередню оплату) Підряднику в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами).
Тип оплати: Аванс
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводженням з радіоактивними відходами" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37197102 |
Поштова адреса | 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52 |
Ім'я |
Чайчевська Тетяна Валеріївна |
Телефон | 380639314495 |
Ел. пошта | tania.cn@ukr.net |