На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
286 921 258.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-012035-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 09:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 286 921 258.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 434 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 434 600.00 UAH |
Заміна щитів власних потреб 0,4 кВ 6Н, 7Н, 10Н, 11Н, 12Н філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»1 робота Адреса поставки: 60236, Україна, Чернівецька область, м. Новодністровськ, філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42785388 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Симоненко Сергій Володимирович |
Телефон | 380934762949 |
Ел. пошта | zp1003ar@gmail.com |
Замовник може перерахувати Підряднику авансові платежі пропорційно від вартості кожної одиниці обладнання у розмірі, що не перевищують 80 %. Авансові платежі можуть бути перераховані Замовником на визначену Підрядником суму та перелік обладнання, вказаних у рахунках-фактурах, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Підрядника таких рахунків-фактур та діючих гарантій на авансові платежі, виданих банками або страховими організаціями. Зарахування авансових платежів на обладнання здійснюється по мірі їх постачання, зі збереженням відсоткового співвідношення, з яким вони були сплачені Підряднику.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник може перерахувати Підряднику авансові платежі пропорційно від вартості матеріалів у розмірі, що не перевищує 50 %. Авансовий платіж може бути перерахований Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Підрядника рахунка-фактури та діючої гарантії на авансовий платіж, виданої банками або страховими організаціями. Зарахування авансових платежів на матеріали здійснюється по мірі їх використання на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в або інших підтверджувальних документів, зі збереженням відсоткового співвідношення, з яким вони були сплачені Підряднику.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 4.00%
Остаточні розрахунки за Договором Замовник здійснює в такому порядку: – за поставлене обладнання – протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі обладнання (устаткування) з відповідними накладними, за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури; – за виконані роботи та/або поставлені матеріали – протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281), за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 26.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород |
Ім'я |
Сергій КУЧЕРЕНКО |
Телефон | 380459658511 |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |