На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 288.70 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-012490-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 23:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 15:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 48 288.70 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 241.44 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний310 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 13.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199110-4, Копіювальний папір |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender2@ukrpap.com.ua |
Час публікації: 2024-11-14 14:07:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-15 14:07:19
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Невідповідності в документах та інформації відповідно п.п.3 п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції : “Довідка в довільній формі, яка містить відомості про Учасника: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Для юридичної особи - Код ЄДРПОУ / для ФОП — ІПН та група ФОП; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, у якому відкритий рахунок); Телефон; E-mail; Для юридичної особи — посада та ПІБ керівника/ для ФОП - ПІБ; Система оподаткування (загальна/ спрощена та інше інформація, яку вважає за потрібне зазначити Учасник); Основний вид діяльності” При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: Учасником, надано довідку в довільній формі (Відомості.pdf) , в якій відсутня інформація щодо вимог довідки, а саме «Основний вид діяльності». 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у. (основний) Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно п.п.3, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства», а саме надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Довідку в довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно вимог Замовника та з урахуванням виявлених невідповідностей, доповнивши інформацією про основний вид діяльності. 2) Невідповідності в документах та інформації відповідно п.п. 7, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: « (зазначити найменування Учасника) погоджується з умовами Технічної специфікації, що викладені в Додатка 2 до цієї тендерної документації та з умовами проєкту договору, який викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Всі зобов'язання, витрати на пересилку документів (договорів, додаткових угод, актів, накладних та ін.) та постачання товару (робіт чи послуг) покладає на себе зазначити найменування Учасника) у разі визнання нас ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ» При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме відсутність повної інформації відповідно до вимог ТД у наданому Учасником листі (Гарантійний лист умови ТД.pdf) відсутня наступна інформація: «….Всі зобов'язання, витрати на пересилку документів (договорів, додаткових угод, актів, накладних та ін.) та постачання товару (робіт чи послуг) покладає на себе зазначити найменування Учасника) у разі визнання нас ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ»…» Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно п.п. 7, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства», а саме надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: « (зазначити найменування Учасника) погоджується з умовами Технічної специфікації, що викладені в Додатка 2 до цієї тендерної документації та з умовами проєкту договору, який викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Всі зобов'язання, витрати на пересилку документів (договорів, додаткових угод, актів, накладних та ін.) та постачання товару (робіт чи послуг) покладає на себе зазначити найменування Учасника) у разі визнання нас ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ», згідно вимог Замовника та з урахуванням виявлених невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26252302 |
Поштова адреса | 01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8 |
Ім'я |
Лущик Ольга Вячеславівна |
Телефон | 380687944093 |
Ел. пошта | Lushchyk@rada.gov.ua |