На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Зверніть увагу! Кількість товару: Папки на зав'язках картонна - 200 шт.; Папки для переміщення документів на кнопці - 10 шт.; Строк поставки товару: Поставка Товару в повному обсязі здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору. Зазначений строк поставки товару "до 22.11.2024" в електронних полях запиту пропозицій постачальників є орієнтовним, визначеним розрахунковим методом та таким, що несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата не зазначається в проекті договору про закупівлю. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Південь1 |
Телефон | 380506236450 |
Ел. пошта | kg-tvg@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2618304367 |
---|---|
Поштова адреса | 36002, Україна, Полтавська область, Полтава, провулок. Кропивницького будинок 22, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гайнетдінова Тетяна |
Телефон | 080502853159 |
Ел. пошта | 1971080991_poltava@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36853067 |
---|---|
Поштова адреса | 03148, Україна, м. Київ, місто Київ, ТИМОФІЯ СТРОКАЧА, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Мєшков |
Телефон | +380679246012 |
Ел. пошта | agatimpex@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2800618145 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Клименко Вікторія |
Телефон | 380679774486 |
Ел. пошта | klm.vika@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-013124-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 600.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 14 листопада, 10:44 |
Папки для переміщення документів10 штука Адреса поставки: 26400, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, м. Благовіщенське, вул. Героїв України, 72 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22850000-3, Швидкозшивачі та супутнє приладдя Профіль: Папки на зав'язках |
|
Бренд | YES, DURABLE, NORMA, РЮКЗАЧОК, АПЕЛЬСИН, DELI TIRE, ECONOMIX, ROTH, DELTA BY AXENT, FORMAT, COOL FOR SCHOOL, ITEM, AUCHAN, ELBA, БІБЛЬОС, DATUM, SCHOLZ, LEITZ, LEO, 4OFFICE, BUROMAX, SOHO, KITE, ШКОЛЯРИК, PANTA PLAST, AXENT, ІМАГО, SKIPER, DONAU, ESSELTE, КОРВЕТ, COMIX, UNITED OFFICE, ARGO, OPTIMA |
---|---|
Матеріал обкладинки | EVA, нейлон, картон, поліпропілен |
Тип папки | папки-конверти, на замку, папки-куточки, на липучці, на блискавці, на гумках, на кнопці |
Формат | B7, B4, A5, A3+, A5+, PEN-size, A4, A3, B6, B5, A6, DL, A4+ |
Колір | блакитний, прозорий, бірюзовий, синій, коричневий, сірий, червоний, чорний, різнобарвний, білий, золотистий, фіолетовий, рожевий, сріблястий, бежевий, салатовий, помаранчевий, зелений, жовтий |
Окантовка з тканини | |
Металеве обрамлення кутів | |
Товщина обкладинки | 100 - 2000, мкм |
Ширина корінця | 10 - 100, мм |
Ширина | 30 - 500, мм |
Довжина | 100 - 600, мм |
Місткість аркушів | 10 - 1000, шт |
Виїмкка для пальця |
Папки на зав'язках200 штука Адреса поставки: 26400, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, м. Благовіщенське, вул. Героїв України, 72 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22850000-3, Швидкозшивачі та супутнє приладдя Профіль: Папки на зав'язках |
|
Бренд | YES, DURABLE, NORMA, АПЕЛЬСИН, DELI TIRE, ECONOMIX, ROTH, DELTA BY AXENT, ROMUS, FORMAT, COOL FOR SCHOOL, ITEM, AUCHAN, ПАПІРУС, DK, ELBA, DATUM, SCHOLZ, LEITZ, LEO, PRO, 4OFFICE, BUROMAX, SOHO, ALDI, PANTA PLAST, AXENT, ІМАГО, SKIPER, DONAU, ESSELTE, COMIX, UNITED OFFICE, ARGO, OPTIMA |
---|---|
Матеріал обкладинки | картон |
Тип | архівна, для паперів |
Вид | з клеєним клапаном, суцільнокроєна |
Формат паперу | A3+, A3, A5, A4, A5+, B5, A4+ |
Колір | білий, чорний, зелений, коричневий, червоний, бежевий, синій, сірий |
Кількість аркушів | 10 - 1500, шт |
Товщина обкладинки | 0.2 - 2, мм |
Поставка Товару в повному обсязі здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору; Поставка Товару разом з навантаженням, розвантаженням здійснюється Постачальником самостійно (власним або іншим транспортом) в межах загальної ціни Договору;
Тип оплати:
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Благовіщенська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05402697 |
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, м. Благовіщенське, вул. Промислова, 23/54 |
Ім'я |
Вікторія Катюжанська |
Телефон | +380979377166 |
Ел. пошта | viktoriamr@ukr.net |