На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови доставки товару: Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.11.2024 включно. Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Приймання Товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Покупець може відкласти приймання Товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених Товарів. У випадках, коли після передачі Товару було виявлено приховані недоліки по якості, товароодержувач у день виявлення повинен повідомити Продавця та у термін не пізніше 5-и (п′яти) календарних днів з моменту виявлення скласти акт про приховані недоліки. Доставка Товару здійснюється Продавцем за його рахунок. Умови оплати: Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Порядок укладення договору (відповідно до ПКМУ 822 від 14.09.2020): 1) Переможець відбору, враховуючи положення п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 має не пізніше 12:00 наступного дня з дня визначення результатів відбору і обрання його переможцем направити (на адресу, яку буде доведено після розкриття результатів відбору) до військової частини 2253 на підписання Договір з заповненими реквізитами та істотними умовами Договору відповідно до його пропозиції оприлюдненої в електронній системі закупівель. У разі неможливості своєчасно надіслати Договір на узгодження і підписання, переможець відбору має відповідно до положень п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» щодо обґрунтованої потреби для продовження строку укладення Договору до 10 календарних днів, та у найкоротші строки направляє Договір для узгодження і підписання. 2) У разі прийняття рішення переможцем відбору про відмову від укладення Договору, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції, ефективності і пропорційності, переможець відбору в день прийняття такого рішення має відповідно до положень п.п. 2 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» шодо відмови від укладення Договору на умовах визначених замовником у запиті пропозицій постачальників. 3) У разі не виконання переможцем відбору вищезазначених заходів та не надходження до військової частини 2253 Договору у строк 5 календарних днів з дня визначення переможця відбору, це є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до п.п.1 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020. При наданні пропозицій в закупівлі, учасник має врахувати, що на Переможця відбору в т.ч. покладається оплата усіх витрат, пов’язаних з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу («Нова пошта» або ін.).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36002620 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, Київська область, Київ, 01004, м.Київ, вулиця Велика Васильківська, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дерев’янко Катерина Іванівна |
Телефон | 380977079557 |
Ел. пошта | tender@ukrblank.kiev.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30972388 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ГАВРИЛИШИНА, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Мухортов |
Телефон | +380503516325,+380445019091 |
Ел. пошта | dm@twm.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-013727-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 50 010.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 листопада, 15:00 |
Конверти поштові48000 штука Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Пакети поштові B4 (250х353 мм), СКЛ, 0+0 крафт 130 г/м², з розширенням |
|
Формат | C6 (114x162 мм), C65 (114х229 мм), DL (110x220 мм), C5 (162х229 мм), C4 (229х324 мм), E4 (280х400 мм), B4 (250х353 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 70 - 200, г/м² |
Тип склеювання | СКЛ, СК, МК, без клейового шару |
Прозора вставка | |
Зовнішній друк | |
Внутрішне запечатування | |
Наявність розширення | |
Форма клапану | трикутна, прямокутна |
Тип паперу | офсет, крафт |
Колір конверту | білий, коричневий |
Конверти поштові C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м²25500 штука Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Пакети поштові B4 (250х353 мм), СКЛ, 0+0 крафт 130 г/м², з розширенням |
|
Формат | C5 (162х229 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 80 - 90, г/м² |
Тип склеювання | СКЛ |
Прозора вставка | |
Зовнішній друк | |
Внутрішне запечатування | |
Наявність розширення | |
Форма клапану | прямокутна |
Тип паперу | офсет |
Колір конверту | білий |
Пакети поштові C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 90 г/м²1000 штука Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Пакети поштові B4 (250х353 мм), СКЛ, 0+0 крафт 130 г/м², з розширенням |
|
Формат | C4 (229х324 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 90, г/м² |
Тип склеювання | СКЛ |
Прозора вставка | |
Зовнішній друк | |
Внутрішне запечатування | |
Наявність розширення | |
Форма клапану | прямокутна |
Тип паперу | офсет |
Колір конверту | білий |
Пакети поштові B4 (250х353 мм), СКЛ, 0+0 крафт 130 г/м², з розширенням500 штука Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Пакети поштові B4 (250х353 мм), СКЛ, 0+0 крафт 130 г/м², з розширенням |
|
Формат | B4 (250х353 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 130, г/м² |
Тип склеювання | СКЛ |
Прозора вставка | |
Зовнішній друк | |
Внутрішне запечатування | |
Наявність розширення | Так |
Форма клапану | прямокутна |
Тип паперу | крафт |
Колір конверту | коричневий |
Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321765 |
Поштова адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Ім'я |
Поліщук Сергій Станіславович |
Телефон | 380462258032 |
Ел. пошта | SPolishchuk@dpsu.gov.ua |