На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
91 949 723.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-014609-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 19:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 14:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 91 949 723.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 459 748.62 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Капітальний ремонт Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 911 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43233698 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 76А, офіс 213 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Прокопенко Олександр Анатолійович |
Телефон | +380951178242 |
Ел. пошта | primehomebud@gmail.com |
не плануємо залучати у обсязі більше 20%
Час публікації: 2024-11-21 09:44:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-22 09:44:13
Опис
«В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наявність невідповідності в тендерній пропозиції, зокрема на виконання вимог пункту 1 Додатку №1 Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД" надав довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та на підтвердження приналежності (власна, орендується, лізинг, надання послуг, тощо) надано акт інвентаризації та договір оренди обладнання №24-56А від 17.10.2024. Але в довідці по позиції 4 «Машина свердлильна електрична REBIR IE-1205-16/1700ER» кількість вказана - 2 штуки в договорі оренди №24-56А від 17.10.2024 одна штука, а в акті інвентаризації теж – 2 штуки, тобто є невідповідність в документах. На виконання пункту 2 Додатку №1 до ТД учасники мають надати «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник в складі ТП надав дану довідку. В цій довідці на підтвердження підстави використання праці інженера з проектно-кошторисної роботи Світлинець Ангеліна Миколаївна надав наказ на прийняття на роботу №12 від 16.10.2024 року де вказано Світлинець Ангеліна Михайлівна і в сертифікаті інженера-проектувальника в частині кошторисної документації теж вказано Світлинець Ангеліна Михайлівна, що є невідповідністю між наданими документами. З метою виправлення даних невідповідностей Учасник має завантажити приведені у відповідність вищевказані документи, зокрема або довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника або документи, які підтверджують інформацію в довідці та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та відповідні документи до них за потреби.».
Замовник може, при наявності коштів, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання Підрядником рахунку на попередню оплату надати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів у розмірі 30% від обсягу укладеного договору строком на 3 місяці.Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі №КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками Сторін.Підрядник, зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу.По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум авансу.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані Роботи (їх частини) здійснюється протягом 15-ти робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що свідчать про прийняття Робіт (їх частини) згідно з вимогами даного Договору. Замовник може, при наявності коштів, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання Підрядником рахунку на попередню оплату надати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів у розмірі 30% від обсягу укладеного договору строком на 3 місяці.Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі №КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками Сторін.Підрядник, зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу.По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум авансу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08571423 |
Поштова адреса | 25015, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
Ім'я |
Любов Вишнева |
Телефон | +380985296831 |
Ел. пошта | vyshneva_86_@ukr.net |