На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: 1.45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту службових приміщень адміністративної будівлі (службових кабінетів) за адресою : 03035, м. Київ, вул. Митопалити Василя Липківського, 45) Згідно експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом № 48717 від 17.10.2024 ТОВ "Експертиза МВК" Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку 2 до тендерної документації. 2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 1 996 944 грн 00 коп. (Один мільйон дев'ятсот дев'яносто шість тисяч дев'ятсот сорок чотири гривні 00 копійок) з ПДВ Ідентифікатор закупівлі UA-P-2024-11-05-009315-a
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-008989-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 12:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 996 944.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 листопада, 12:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 969.44 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 59 908.32 UAH |
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту службових приміщень адміністративної будівлі (службових кабінетів) за адресою : 03035, м. Київ, вул. Митопалити Василя Липківського, 45)1 послуга Адреса поставки: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41924333 |
---|---|
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, місто Вишгород, вулиця Кургузова, будинок 11, офіс 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пасько Олег |
Телефон | +380999810815 |
Ел. пошта | pasko1993oleh@gmail.com |
Не залучатимуться
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33202841 |
---|---|
Поштова адреса | 03057, Україна, Київська область, Київ, Олександра Довженка 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гордієць Вадим Миколайович |
Телефон | 380963161983 |
Ел. пошта | svetliydom@ukr.net |
Без субпідрядника
4. Порядок здійснення оплати 4.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. 4.2. Оплата здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. 4.3. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. 4.4. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 робочих днів на підставі підписаних Замовником і Виконавцем Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 з моменту надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. 4.5. Фінансування здійснюється за кошти державного бюджету. У разі затримки фінансування Замовника розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032767 |
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45 |
Ім'я |
Тетяна Медведєва |
Телефон | +380442516225 |
Ел. пошта | medvedieva@amcu.gov.ua |