На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
237 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (м. Харків) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки м. Харків. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38985773 |
---|---|
Поштова адреса | 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Кульбака |
Телефон | +380673191310 |
Ел. пошта | ukrbudkontrakt.zt@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-013884-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 237 600.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 листопада, 16:04 |
Шифер720 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали Профіль: Шифер |
|
Бренд | IFDAX, IFCEM, ПРОМТЕК-2000, ДНІПРОВСЬКА ХВИЛЯ, BALAKLIA |
---|---|
Тип | плоский, хвилястий |
Профіль | 40X150, 54X200 |
Матеріал | азбестоцемент, фіброцемент (без вмісту азбесту) |
Відповідність стандарту | ДСТУ EN 494:2019, ДСТУ Б В.2.7-53:2014, ДСТУ Б В.2.7-52-96 |
Колір | графіт, бордо, теракот, зелений, коричневий, сірий, чорний |
Кількість хвиль | 5 - 20, шт |
Товщина | 4 - 20, мм |
Ширина | 800 - 2000, мм |
Довжина | 1500 - 4000, мм |
Вага | 4 - 80, кг |
Корисна площа листа | 1 - 3, м² |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081216 |
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Ім'я |
Марина Харітонова |
Телефон | +0577244922,+0577241178,+0577242808 |
Ел. пошта | pz_nhmetal1@lotus.pz.uz.gov.ua |