На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 893 686.98 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Послуги повинні надаватись відповідно до діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54. Під час надання послуги Виконавець зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України, а також дотримуватись вимог ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства.
Скасовано
17 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 17 листопада, 00:00
Опис
Шляхом візуального моніторингу вказаної закупівлі в електронній системі закупівель, уповноваженою особою виявлено невимушено зроблені технічні механічні помилки в очікуваній вартості закупівлі, яка повинна бути вказана в межах лімітних асигнувань замовника на цю закупівлю в розмірі 3 871 550,16 грн. Виявлені помилки: в річному плані невірно вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 3 893 686,98 UAH та в оголошенні про проведення закупівлі невірно вказано очікувану вартість предмета закупівлі 3 893 686,98 UAH. На поточному етапі закупівлі в кабінеті замовника в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість коригування вище вказаних виявлених технічних механічних помилок. 9. З метою запобігання можливого порушення законодавства про публічні закупівлі та подальшого настання негативних наслідків, керуючись п.п.2 п.50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийнято рішення: відмінити вказані відкриті торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис порушення: в річному плані невірно вказано розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 3 893 686,98 UAH та в оголошенні про проведення закупівлі невірно вказано очікувану вартість предмета закупівлі 3 893 686,98UAH. Вірний розмір бюджетного призначення становить 3 871 550,16 грн. Технічна можливість коригування виявлених порушень в електронній системі закупівель відсутня.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-014211-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 893 686.98 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 50 000.00 UAH |
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Поточний ремонт дороги по вулиці Безіменній від вулиці 11-ї Воєнної до провулку Інгульського у Центральному районі міста Миколаєва»2220 метр квадратний Адреса поставки: 54039, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Безіменна від вулиці 11-ї Воєнної до провулку Інгульського Строк: до 15.12.2024 06:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05410576 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Інженерна, 1 |
Ім'я |
Шарий Максим Олександрович |
Телефон | 380509828125 |
Ел. пошта | centender@ukr.net |