На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
101 035.34 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-016318-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 14:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 101 035.34 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 505.18 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Двері металопластикові 1260х2310 мм1 штука Адреса поставки: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Хандоги, 11 Строк: до 26.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Двері металопластикові 1370х2920 мм2 штука Адреса поставки: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Хандоги, 11 Строк: до 26.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Двері металопластикові 1270х2280 мм1 штука Адреса поставки: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Хандоги, 11 Строк: до 26.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 38754935 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Павло Федчишин |
Телефон | 380675606629 |
Ел. пошта | INFO@NIKS-M.COM |
Час публікації: 2024-11-19 11:59:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 11:59:45
Опис
Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС", поданої на процедуру закупівлі Металопластикові двері, 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: І. Пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації містить Форму 1 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в якій учасник повинен заповнити відповідну інформацію. Довідка №31 від 25.09.2024 року надана учасником має відмінну форму від наведеної замовником у Формі 1 додатку №2. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом надання заповненої Форми 1 у відповідності до наведеної форми у складі тендерної пропозиції. ІІ. Підпункт 6 пункту 1 «1. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку №3 «Підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах згідно пункту 47 Особливостей» до Тендерної документації містить вимогу до учасника, яка передбачає що він має надати - Погодження з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 5 до Тендерної документації. У складі документів наданих учасником відсутній лист про погодження з умовами проекту договору. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом надання листа-погодження з умовами проекту договору, що містяться в Додатку №5 до Тендерної документації.
Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08588599 |
Поштова адреса | 93001, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Заводська, буд. 4 |
Ім'я |
Альбіна Шушпан |
Телефон | +380970953735 |
Ел. пошта | arz_mtz@ukr.net |