На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 21 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-007314-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 11:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 289 952.22 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 22 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 21 000.00 UAH |
Початок аукціону | 25 листопада, 11:21 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
"Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) адмінбудинку за адресою: вул. Дмитра Дударенка, 1 с. Іванків Житомирського району, Житомирської області (коригування)"1 робота Адреса поставки: 13410, Україна, с.Іванків Житомирського району, вул. Дмитра Дударенка,1 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки фінансування видатків Замовника у зв’язку з недостатністю коштів на Єдиному казначейському рахунку будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік становить 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 5 000, 00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 копійок).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Станишівська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04348444 |
Поштова адреса | 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Ім'я |
Оксана Заруцька |
Телефон | +380976845514,+380412558505 |
Ел. пошта | o.zarutska_@ukr.net |