На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
65 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-014993-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 17:04 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 17:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 65 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 650.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 950.00 UAH |
Плівка поліетиленова 1,5м*100 чорна 200мкм10 рулон Адреса поставки: 54000, Україна, Миколаївська область, Об’єкти Миколаївського КЕУ, Об'єкти Миколаївського КЕУ Строк: до 11.12.2024 17:04 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами |
Плівка поліетиленова 1,5м*100 прозора 200мкм10 рулон Адреса поставки: 54000, Україна, Миколаївська область, Об’єкти Миколаївського КЕУ, Об'єкти Миколаївського КЕУ Строк: до 11.12.2024 17:04 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44264706 |
---|---|
Поштова адреса | 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49069, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Грушевського Михайла, будинок 49, кімната 208 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юлія Кітаєва |
Телефон | 380994241490 |
Ел. пошта | kitaeva.zpmmicron@gmail.com |
немає
Час публікації: 2024-11-20 17:29:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 17:29:51
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Вимога пп.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації « Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору* за аналогічною специфікою предмета закупівлі, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору з усіма додатками, які становлять його невід’ємну частину; з додатковими угодами до договору (у разі їх укладення), з накладними (документи, що свідчать про виконання договору) та лист-відгук стосовно належного та повного виконання від замовника наданого аналогічного договору.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано лист-відгук стосовно належного та повного виконання від замовника наданого аналогічного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати лист-відгук стосовно належного та повного виконання від замовника наданого аналогічного договору.
Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Миколаївського КЕУ в за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08029523 |
Поштова адреса | 54056, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Миру |
Ім'я |
Путятін Володимир Борисович (Putyatin Vladimir ) |
Телефон | +380512446624 |
Ел. пошта | kev_myk_orenda@post.mil.gov.ua |