На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-002901-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 листопада, 15:40 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Двері металеві в комплекті (однополотні, 950*2350, ліві. праві)10 комплект Адреса поставки: Україна, Івано-Франківська область Строк: до 15.12.2024 10:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Двері металеві в комплекті (однополотні, 850*2350, права)1 комплект Адреса поставки: Україна, Івано-Франківська область Строк: до 15.12.2024 10:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Двері металеві в комплекті (однополотні, 950*2350, ліва, з кодовим замком і вічком)1 комплект Адреса поставки: Україна, Івано-Франківська область Строк: до 15.12.2024 10:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Двері металеві в комплекті (двополотні, 1450*2350, права робоча, з кодовим замком і вічком)2 комплект Адреса поставки: Україна, Івано-Франківська область Строк: до 15.12.2024 10:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40901509 |
---|---|
Поштова адреса | 03195, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Рудницького Степана, будинок 6-Д, офіс 43/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Владислав Олександрович |
Телефон | +380961608341 |
Ел. пошта | fopkluchnik@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-19 11:56:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 11:56:41
Опис
Відповідно до пункту 8 Особливостей, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу Оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення: -Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі). - Копії документів, що підтверджують правомочність на підписання документів пропозиції та договору (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження), завірені учасником. - Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано копії копії документів згідно з абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення, не завірені учасником 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк та в порядку, визначеному Особливостями завірені учасником копії документів згідно з абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення: -Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі). - Копії документів, що підтверджують правомочність на підписання документів пропозиції та договору (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження), завірені учасником. - Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2648505584 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Наталія Юцевич |
Телефон | 380950278341 |
Ел. пошта | yutsevich_fop@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Івано-Франківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34623901 |
Поштова адреса | Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ |
Ім'я |
Кузишин Вікторія Миколаївна ( ) |
Телефон | +380342522740 |
Ел. пошта | ivfr_zakup@cip.gov.ua |