На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється на виконання заходів проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) ДК 021:2015 :30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30191130-4 Тека-планшет з затискачем, 30197210-1 Теки-реєстратори, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197320-5 Степлери, 30197110-0 Скоби, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30192125-3 Маркери, 30192153-8 Штампи, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-006873-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 17:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 23 406.65 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 листопада, 12:09 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 117.03 UAH з ПДВ |
---|
Папка планшетка2 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30191130-4, Тека-планшет із затискачем |
Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)10 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)20 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Папка пластикова20 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч канцелярський вузький10 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч канцелярський широкий5 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Файли5 пачка Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Ручка-коректор10 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192930-9, Ручки-коректори |
Біндери (19мм)5 коробка Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндери (25 мм)5 коробка Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндери (32 мм)5 коробка Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндери (51 мм)5 коробка Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Степлер2 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
Скоби10 коробка Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скріпки5 коробка Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Папір А438 пачка Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Діроколи1 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197330-8, Діроколи |
Маркери5 набір Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркери5 набір Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Ножиці канцелярські2 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Бейжі (А5)20 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Бейжі (115*90мм)10 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Штампи1 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Штампи1 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Ручки20 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Чорнила2 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192110-5, Чорнила та пов’язана продукція |
Клей-олівець5 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Закладки пластикові10 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папки на зав'язки50 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9 Строк: до 26.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40526877 |
---|---|
Поштова адреса | 33001, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯГИНИЦЬКОГО, будинок 1, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Романюк |
Телефон | +380985811817 |
Ел. пошта | rnatapast@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-18 16:26:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 16:26:13
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 08.11.2024 № 439/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: …. 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовник вимагає перелік документів, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 14.11.2024 № 7518, однак у пункті 2 першої таблиці учасником не зазначено інформацію про форму власності, організаційно-правову форму господарювання, система оподаткування, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) Тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника. ……. 2. інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації; … Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. ….. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ від 14.11.2024 № 7528 «Довідка», в якій зазначена інформація про виконання учасником аналогічного договору, однак учасником не зазначено інформації щодо адреси організації (замовника), суми договору та стану виконання щодо зазначеного договору у довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену(відкориговану чи нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. відповідно до встановлених вимог замовника. ……. 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: 5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не завнтажено проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації) відповідно до встановлених вимог замовника. 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка» від 14.11.2024 № 7526, однак при зазначенні інформації про контактних осіб (ПІБ, телефон, e-mail за наявності) учасником не вказано прізвище, ім’я, по батькові (ПІБ) контактних осіб, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену( відкориговану або нову) Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника, із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Маргарита Шевченко |
Телефон | +380957857313 |
Ел. пошта | m.shevchenko@ofis-centr.ua |
не залучаються
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Волошин Наталя |
Телефон | 380674473114 |
Ел. пошта | zakupivli_tmr1@ukr.net |