На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 23 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
відмінити процедуру закупівлі за ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Папір А4, 80 г/м2, 500 аркушів у пачці, клас В (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-013918-a, відкриті торги з особливостями, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та підпункту 2 пункту 50 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)”, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки на момент прийняття рішення у Замовника відсутні повноваження на здійснення таких закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-013918-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 листопада, 11:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 999 986.16 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 9 999.86 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 18 листопада, 14:25 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Папір А4, 80 г/м2, 500 аркушів у пачці, клас В (або еквівалент)604 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 02.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А3160 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26614001 |
Поштова адреса | 16612, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
Ім'я |
Веремієнко Ліна Михайлівна |
Телефон | 380463126330 |
Ел. пошта | a3160@post.mil.gov.ua |