На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 203 202.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-000594-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 14:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 203 202.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 032.02 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт кладовища по вулиці Василя Стуса в місті Звягель Звягельського району Житомирської області1 послуга Адреса поставки: 11700, Україна, Житомирська область, Звягельський район, місто Звягель, кладовище по вулиці Василя Стуса Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3381516524 |
---|---|
Поштова адреса | 11700, Україна, Житомирська область, Новоград - Волинський, вул.Левченко 6 , кв. 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Носарєва Катерина Сергіївна |
Телефон | +380933472909 |
Ел. пошта | vetvelespost@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-11-20 14:07:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 14:07:25
Опис
В п. 1.1 частини 1 таблиці Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації» вимагається для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надання учасником довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а також на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Не приймаються до розгляду надані учасником документи на підтвердження права власності/володіння/користування, що оформлені неналежним чином (відсутність підписів сторін та/або не зазначено найменування продавця/покупця/орендаря/ орендодавця і т.д.). Учасником у складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, а також НЕ НАДАНО документи/ документ на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, що зазначені в довідці. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Не приймаються до розгляду надані учасником документи на підтвердження права власності/володіння/користування, що оформлені неналежним чином (відсутність підписів сторін та/або не зазначено найменування продавця/покупця/орендаря/ орендодавця і т.д.). В п. 1.2 частини 1 таблиці Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації» вимагається для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, а також до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття / договір цивільно-правового характеру). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції НАДАНО Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 32 від 15.11.2024 року, проте НЕ НАДАНО документи на кожного працівника відповідно до довідки (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття / договір цивільно-правового характеру). В п. 1.3 частини 1 таблиці Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації» вимагається надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору) із зазначенням відомостей про замовника (юридична адреса, код ЄДРПОУ, контактний номер телефону). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції НАДАНО довідку про виконання аналогічного договору вих. № 31 від 15.11.2024 року, проте в довідці зазначена не повна інформація щодо замовника як зазначалося у вимозі п. 1.3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме не вказаний код ЄДРПОУ замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування; 2. документи/ документ на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном, що зазначені в довідці. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Не приймаються до розгляду надані учасником документи на підтвердження права власності/володіння/користування, що оформлені неналежним чином (відсутність підписів сторін та/або не зазначено найменування продавця/покупця/орендаря/ орендодавця і т.д.); 3. документи на кожного працівника відповідно до довідки № 32 від 15.11.2024 року (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття / договір цивільно-правового характеру); 4. довідку про виконання аналогічного договору із зазначенням всієї інформації щодо замовника, згідно вимоги встановленою п. 1.3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36229211 |
Поштова адреса | 11700, Україна, Житомирська область, місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45 |
Ім'я |
Валентина Величко |
Телефон | +380977334765 |
Ел. пошта | valentyna.zakupky@gmail.com |