На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
395 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-013506-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 19:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 395 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 975.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт адміністративної будівлі управління освіти (безбар’єрність) за адресою: вул. Київська, 1А, м. Жмеринка".1 послуга Адреса поставки: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська 1а Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2576520676 |
---|---|
Поштова адреса | 24032, Україна, Вінницька область, Вендичани, Україна, 24032, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, селище міського типу Вендичани, вул.Вінницька, будинок 39, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир Жукотанський |
Телефон | 380683510728 |
Ел. пошта | zhukotansky77@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-20 11:29:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 11:29:52
Опис
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Жукотанського Володимира Івановича, було виявлено невідповідність інформації у документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - Учасником при подачі документів, які вимагалися відповідно до тендерної документації згідно розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, п.3 Інша інформація, п.п. 3.1. - не наданий гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами та доповненнями); рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 14.05.2018 № 126/2018; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020. (Додати лист – гарантія) Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27 листопада 2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 20 листопада 2024 року.
Оплата Послуг (Робіт) здійснюється за фактично виконані Послуги (Роботи) протягом 7 (семи) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту – КБ-2в, КБ-3) згідно Календарного плану, та оформленої у повному обсязі виконавчої документації. У разі наявності зауважень «Замовник» не підписує Довідки КБ-3 та Акти КБ-2в, а надає зауваження у письмовому вигляді «Виконавцю» для розгляду та усунення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Жмеринської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125786 |
Поштова адреса | 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Ім'я |
Людмила Корнієнко |
Телефон | +380969295755 |
Ел. пошта | osvita_gmerinka@ukr.net |