На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: канцтовари (офісний папір А4 500л)
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 12 листопада, 11:25
Опис
При опублікуванні на електронному майданчику системи прозоро повідомлень щодо проведення закупівлі UA-2024-11-12-003811-a без використання електронної системи ( офісний папір, код ДК021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») було допущено технічну помилку при внесенні даних про постачальника, а саме: не вірно вказано прізвище
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-003811-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 12 листопада, 11:25 |
---|
Офісний папір А4 500 л40 пачка Адреса поставки: 56301, Україна, Миколаївська область, смт.Врадіївка, вул.Аграрна,2 Строк: до 25.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП "Врадіївський районний центр ПМСД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38304997 |
Поштова адреса | 56301, Україна, Миколаївська область, смт.Врадіївка, вул.Аграрна,2 |
Ім'я |
Шіллер Валерій Володимирович |
Телефон | +380513596305 |
Ел. пошта | vradpmsd@ukr.net |