На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Питома вага цінового критерію становить – 100 (сто) %. Замовником не приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-003724-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 15:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 500 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Емалі та глазурі в асортименті1106 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812100-6, Емалі та глазурі |
Барвник в асортименті11 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812200-7, Олійні та водні фарби |
Фарби в асортименті288 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812200-7, Олійні та водні фарби |
Ґрунт в асортименті108 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812400-9, Оздоблювальні матеріали |
Затверджувач50 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44812400-9, Оздоблювальні матеріали |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32608153 |
---|---|
Поштова адреса | 43016, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ КАФЕДРАЛЬНА, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Томащук |
Телефон | +380503783186 |
Ел. пошта | alterabud2003@ukr.net |
Продукція, що є предметом поставки за цим Договором, відвантажується Постачальником на адресу Покупця протягом 2 (двох) робочих днів з моменту надання Покупцем письмової заявки на партію продукції. Заявка надсилається Покупцем електронною поштою на адресу Постачальника. Заявка, надіслана електронною поштою, вважається такою, що має юридичну силу. Постачальник зобов’язаний в електронній та/або письмовій формі, за 1 (один) робочий день до дати фактичної поставки, попередити Покупця про терміни надходження продукції, що є предметом поставки за цим Договором, та надати повну інформацію, необхідну Покупцю для здійснення необхідних заходів для її приймання. Продукція, що є предметом поставки за цим Договором, відвантажується Постачальником на Центральний склад Покупця або, на вибір Покупця за його заявкою, за місцезнаходженням його структурних одиниць (філій). Місця пунктів поставки (складів) вказуються безпосередньо в кожній окремій заявці Покупця на постачання Продукції.
Тип оплати:
Період: 2 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Розрахунок за цим Договором між Постачальником і Покупцем проводиться шляхом 100% оплати коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури. У випадку невиставлення Постачальником рахунку-фактури протягом терміну, вказаного в п. 4.1. цього Договору, термін оплати продукції розраховується з моменту фактичного отримання Покупцем рахунку-фактури
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00131512 |
Поштова адреса | 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул. Яремчука Назарія, буд. 4 |
Ім'я |
Михайло Мондровський |
Телефон | +380332780506 |
Ел. пошта | mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |