На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
201 932.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-015171-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 16:33 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 20:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 201 932.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 листопада, 15:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 009.66 UAH з ПДВ |
---|
Біндери для паперу металеві, 32 мм, 8 шт в упаковці5 паковання Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндери для паперу металеві, 25 мм, 12 шт в упаковці3 паковання Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндери для паперу металеві, 42 мм, 12 шт в упаковці3 паковання Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Зошит в клітинку на 24 арк.10 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Гумка комбінована 55х20мм, високоякісна термопластична гума30 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Клей-олівець (сухий клей, основа-PVP, вага – від 20г)20 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скоби для степлера № 10 (для ручного степлера, в упаковці 1000 шт)30 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Степлер №10 канцелярський степлер, всі робочі механізми виготовлені з металу, корпус — з високоякісного пластику. Пластикова підошва степлера запобігає ковзанню виробу по поверхні стола. Пробивна потужність степлера складає 10 аркушів паперу 80 г/м². Скоба №10. Глибина захоплення листа складає - 42мм.5 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка гелева червона, 0,5 мм20 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка гелева чорна, 0,5 мм10 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стрижень гелевий чорний, 0,5 мм20 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер перманентний чорний водостійкий на спиртовий основі, товщина лінії 3мм20 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер текстовий товщина лінії 2-4 мм, колір зелений, пластиковий корпус20 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Лоток вертикальний 3-х секційний пластиковий збірний1 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Лоток для паперів горизонтальний. Настільний лоток з міцного пластику. Має спеціальний виріз для зручного виймання паперів з лотка. Лотки з'єднуються між собою. Можуть зміщуватися відносно один одного. Колір: чорний.4 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стрижень кульк .чорний 0,5мм,135мм30 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стрижень кульк .червоний 0,5мм,135мм50 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файл А-4 40мкм глянцевий, 100 шт в упаковці10 паковання Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папка-бокс пластикова А-4 на гумці 20мм.3 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папка-кутик пластикова А-420 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стержень кульковий до автоматичних ручок синій 107мм40 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стікери-закладки неонові самоклейні 5х25шт., розмір 15х45, 100 шт. в упак.10 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ножиці офісні з пластиковою ручкою, 21,5см5 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
папір А4900 пачка Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Шредер1 штука Адреса поставки: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, 47 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2645904696 |
---|---|
Поштова адреса | 36022, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Миру, будинок 9, квартира 100 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Хрипко |
Телефон | +380677172554 |
Ел. пошта | evgenxp1972@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-25 18:05:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-26 18:05:24
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин: 1.Відповідно до п.5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей» - Документи повинні містити інформацію не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції. В тендерній пропозиції ФОП «Хрипко Євген Миколайович» надано Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №24 від 30.07.2024 (далі – Довідка). У вищезазначеній Довідці указано номер договору 3 від 11/01/2024 на суму 77336,76 грн (видаткові накладні від 15.01.2024, лист-відгук від 17.01.2024 є, але скану договору №3 від 11/01/2024 року немає. Наголошуємо на тому, що відповідно до додатку 1 тендерної документації: Довідка, у довільній формі про виконання аналогічних договорів, із зазначенням: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору (на підтвердження надати копію аналогічних договорів, відповідно до коду ДК 021:2015 предмета закупівлі, із усіма без винятку додатками до цих договорів, актами та/або накладними, рахунками, тощо) – тобто виконання не менше двох аналогічних договорів. Необхідно надати оновлену довідку, з сканкопіями виконаних щонайменше двох аналогічних договорів. 2. Відповідно до додатку 1 тендерної документації : Інформація / документи про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 5 тендерної документації. 1.У тендерній пропозиції чітко вказати назви та специфікації товарів, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог. Даного пункту не виконано. В додатку 5 тендерної документації чітко розписано конкретну назву і опис. В тендерній пропозиції ФОП «Хрипко Є.М.» немає чіткого опису необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Тип файлу з технічними специфікаціями не відкривається. В тендерній пропозиції в колонці найменування предмета закупівлі, назви марки в трьох пунктах стоїть одна назва «Біндери для паперу 4OFFICE 4-329» - це різні по розмірам товари. Те саме і по іншим товарам. Неможливо пердивитися технічні і якісні характеристики товару, через відсутність технічних специфікацій. 3. В пункті 2 додатку 1 «Інформація / документи про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 5 тендерної документації» зазначено про необхідність надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У «ФОП Хрипко Є.М» немає документа під назвою порівняльна таблиця. 4. На офіційних бланках ФОП ХРИПКО ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ зазначено МИКОЛАЄВИЧ, що є невірним відповідно до наданого Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.09.2024 року. Зазначені недоліки, будь ласка виправте протягом 24 годин.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24389020 |
---|---|
Поштова адреса | 36007, Україна, Полтавська область, Полтава, Решетилівська, 47Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Радченко Лариса Петрівна |
Телефон | +380532611809 |
Ел. пошта | kontakt@ulis.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | tender3@ukrpap.com.ua |
Замовник оплачує 100% (сто відсотків) вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою та видатковою накладною на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару та підписання представниками Сторін видаткової накладної, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02770127 |
Поштова адреса | 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ігоря Дорошенка, буд. 47 |
Ім'я |
Ніна Клус |
Телефон | +380532681290 |
Ел. пошта | centr@csvpl.gov.ua |