На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 398 691.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-006604-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 13:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 398 691.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 993.46 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Йорданська, 2 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)283 метр Адреса поставки: 04211, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Йорданська, 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45231000-5, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43332392 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК КУРЕНІВСЬКИЙ, будинок 19/5, офіс 256 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Варвянський |
Телефон | +380952276338 |
Ел. пошта | ukrvodresyrs01@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-26 14:56:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 14:56:14
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.06.2024 № 26/06, в якій у графі Досвід роботи на займаній посаді (років) у даному підприємстві не вірно зазначений досвід відповідно до наданих наданих наказів про прийняття на роботу на працівників, які зазначені в довідці. Також в довідці зазначено, що інженер-проектувальник працює по договору цивільно правового характеру, при цьому Учасник у складі своєї пропозиції надає наказ про прийняття на посаду №22/07/01 від 22.07.2024 року. Також номер та дата довідки не відповідають дати проведення закупівлі. Учасник не надав відповідно п.6 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі довідку в довільній формі, стосовно наявності офісного та (за потреби) виробничого приміщення (із зазначенням адреси та права власності або користування ними). Учасник надав довідку № 22/11 від 22.11.2024 року про виконання аналогічного договору де не вірно зазначив суму договору на капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: просп. Оболонський, 31 в Оболонському районі м. Києва. Учасник надав проєкт договору не коректно відсканований. Також не підписані Учасником Додатки №2 та №4 до проєкту договору. Учасник надав витяги з протоколів № 096-569-23-ТЕ від 17 жовтня 2023 року та № 096-568-23-ЕБ від 17 жовтня 2023 року, але не надав посвідчення. Учасник надав інформаційну довідку щодо проведення обстеження об’єкту, де не зазначено посаду та ПІБ уповноваженої особи обслуговуючої організації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.4. Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Довідку про наявність в учасника персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою. Відповідно до п.4. п.п.4.4. Додатку № 2 До довідки складеної відповідно до п.4 додати оригінали або копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці: копії трудових книжок ( всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, а у разі сумісництва додатково надаються копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання робіт, або інших документів, які підтверджують трудові відносини Учасника з відповідними працівниками, які будуть задіяними у виконанні робіт. Відповідно п.6 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі довідку в довільній формі, стосовно наявності офісного та (за потреби) виробничого приміщення (із зазначенням адреси та права власності або користування ними). Відповідно п.7 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Довідка про досвід виконання аналогічних договорів(від 3-х договорів), щодо надання робіт, які є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Відповідно п.13 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Заповнений проєкт договору з додатками до нього, оформлений належним чином, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з умовами договору (Додаток №5). Відповідно п.4 п.п. 4.3 Додатку № 2 Учасник повинен надати документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників (крім кошторисника) з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. Відповідно п.20 Додатку № 2 Акт огляду (інформаційна довідка щодо проведення обстеження об’єкту з погодженням обслуговуючої організації) (додаток № 8). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку про наявність в учасника персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з вірним зазначенням у графі Досвіду роботи на займаній посаді (років) у даному підприємстві відповідно до наданих наказів про прийняття на роботу на працівників, які зазначені в довідці. Уточнити інформацію стосовно трудових відносин Учасника та інженера-проектувальника Сокур Микола Семенович та привести у відповідність довідку про персонал. Надати відповідно п.6 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі довідку в довільній формі, стосовно наявності офісного та (за потреби) виробничого приміщення (із зазначенням адреси та права власності або користування ними). Надати довідку про виконання аналогічного договору де вірно зазначити суму договору на капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: просп. Оболонський, 31 в Оболонському районі м. Києва. Надати заповнений проєкт договору з додатками до нього, оформлений належним чином, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з умовами договору. Надати посвідчення відповідно наданих витягів з протоколів № 096-569-23-ТЕ від 17 жовтня 2023 року та № 096-568-23-ЕБ від 17 жовтня 2023 року. Надати інформаційну довідка щодо проведення обстеження об’єкту з погодженням обслуговуючої організації, де міститься підпис, печатка, посада та ПІБ уповноваженої особи обслуговуючої організації.
Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37445395 |
Поштова адреса | 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16 |
Ім'я |
Оксана Захарченко |
Телефон | +380444267203 |
Ел. пошта | oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua |